The Diary Game : 10/08/2022 : ЖиттяsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Мабуть, я переживаю депресивний епізод (це подружка, яка вже довго ходить до психотерапевта, такий діагноз мені вліпила). Основний симптом, який мене найбільше турбує: не можеш встати з ліжка, навіть в робочий день. Вже четвертий день підряд я спізнююся на роботу, бо просто не можу піднятися вчасно. І весь минулий вікенд я теж провела в горизонтальному положенні. Тупо дивилася серіал і їла, по 15 годин на добу.

Так, я вже в такому стані давно, і писала про це. І ви багато писали коментарів: не сумуй, усміхнися собі в дзеркалі, зроби для себе щось приємне. Але цього разу прошу все ж не писати подібного. Лише з однієї простої причини: це не допомагає, а тільки пригнічує мене. Депресія – це не поганий настрій. Це тривалий стан, коли мозок не виробляє "гормонів щастя" чи щось таке (серйозно, в біологію процесу мало заблиблювалася). Як наслідок – світ не має смислу, ніщо не здатне принести задоволення (окрім бавовни в Криму), і немає світла в кінці тунелю. Здається, безвихідь не закінчиться ніколи.

У мене є то покращення, то погіршення. Але загальна слабкість і в'ялість, відсутність сили волі (для надважливих енергозатратних діянь я вичавлюю щось із себе, але потім довго валяюся овочем і відновлююсь). Про заняття спортом і мови немає, як і про збалансоване харчування – мені це не вдається.

Поїздка в Польщу хоч трохи вирвала мене з цього мороку. Ні, радості я не відчула, але картинка перед очима хоча б змінилася.

Я не відчуваю, що зможу видавити із себе хоч якусь повноцінну розмову зі спеціалістом (я про психотерапевта). Налаштовуюся. Та й знайти спеціаліста – це кусок роботи і моїх сил, яких поки нема. Тому все відкладаю. Та й кому є до мене діло, коли в країні таке горе? Психотерапевти повинні займатися постраждалими від війни, а не такими, як я.

20220811_102224.jpg

Якщо абстрагуватися від того, що моє існування не має жодного смислу, то заледве згадаю події недавніх днів. Наприклад, я вакцинувалася від правця і дифтериту⬆️ Це щеплення роблять кожних 10 років. Але після випуску зі школи я точно не робила ніяких щеплень. Тому вирішила, що саме час. Просто хотілося мати виправдання своїй в'ялості, якщо вже чесно. Наприклад, мене спитають: що з тобою, чого така сумна? А я така: ой, та щеплення робила, погано переношу.

Як жалюгідно, правда?

Мама вислала фото: Скубі-Ду перегриз свій повідок, який мама йому власноруч зробила! От собака. Зручний же був повідець...

received_1732400857107895.jpeg

Все тому, що мама з братом робили для Скубі-Ду будку з дощок, і щоб він не заважав (а він намагався погризти шуруповерт весь час), прив'язали біля воріт. От Скубі і виплеснув увесь свій гнів на повідець: не просто в одному місці перегриз, а четвертував. Точніше, сикстетував:) так же можна сказати про "розгриз на 6 частин"?

А от і він, цей вухатий негідник⬇️

received_467708528536780.jpeg

Ну, пішла я на пошуки їстівного. Не дивуйтеся, що рідко пишу, просто не знаходжу в собі наснаги робити це частіше. Але мій стан не впливатиме на керування спільнотою. Ми з адмінами вчасно все апаємо, пишемо з кураторського, перекладаємо і т. д. Бо це відповідальність за майбутнє всієї спільноти українців на Steemit, а не тільки моє.

Sort:  
 2 years ago 

Ой так знайомо це все це. Добу, ще одну, і ще, спала б і жерла, нічого не радує і заставити себе майже не можу нічого. То зараз у багатьох мабуть такий стан. А собакен яєла вивалив і лежить як барон😂

 2 years ago 

Собакен себе відчуває крутим)))

 2 years ago 

Та по його вигляду зрозуміло😂

 2 years ago 

Скажи))) нагла морда)))

 2 years ago 

Гарна, і окрас хутра у нього гарний, як шоколадний

 2 years ago 

Ой, як я розумію! Майже все життя живу з цим діагнозом. І найбільше дратує, коли намагаються говорити про медитацію, прогулянки, і про "все ж таки добре". Депресія – це гормональне порушення. А всі ці поради, це як людині з переламаними ногами запропонувати пробігти марафон у якості лікування. Постарайтеся знайти хорошого лікаря (не психолога чи психотерапевта, а саме лікаря, бо це медична проблема), депресія сама не пройде.

 2 years ago 

Лікаря якого саме порадите? Невролога чи психітра? Психотерапевт теж назначає ліки, наче (не впевнена). Ті, що мені порадили, беруть по 1000 грн за сеанс, я таке не потягну матеріально зараз. Тому не пішла

 2 years ago 

Відпочивайте дівчатка! І треба жерти шоколад, бажано чорний. Більше уваги собаці, це ж ходячий релаксатор з хвостом) Все буде добре. А зараз відпочивати більше і менш працювать. Ну треба, що ж зробиш)

 2 years ago 

Не можу собаці, він не зі мною((( клята робота...

 2 years ago 

Ось з його і почнемо - клята робота, а відпочивати???? Перевтома це серйозно!!! Має накопичувальний ефект, вистрелює несподівано. Будь обережна!!!

 2 years ago 

та ні, я ж мало працюю, немає наснаги ні нащо.
якось вигребу. дякую Вам за турботу!

 2 years ago 

Без названия (1).jpg

 2 years ago 

Посилаємо вам сонця☀️

 2 years ago 

☀️

 2 years ago 

От же собацюра 😅 а рештки повідка виклали у формі серця зі шрамами , ну або в мене надто бурхлива фантазія)..

 2 years ago 

І мені схоже на серце))) скажу мамі😁

 2 years ago 

Моя тм дівчинко дорога! У тебе самої стільки проблем, грошей нема, а ти мені так багато прислала стімів! ДЯКУЮ, СОНЕЧКО, ВІД ВСІЄЇ ДУШІ! ДАЙ БОЖЕ ТОБІ ВСІЛЯКИХ ГАРАЗДІВ!!!

 2 years ago 

вибачте, решта задекларовані як фонд у конкурсі(

 2 years ago 

Та за що ж вибачати, коли ти мені відправила все, що в тебе є?! ДЯКУЮ ЗА ТВОЮ ЩЕДРІСТЬ!!! Бережи себе - ти неймовірна, як і більшість наших українців!!!

 2 years ago 

Чекаю Вас на конкурсі есе!

 2 years ago 

Ой, не знаю... Зараз всі мої думки про одне...

 2 years ago 

розумію... але цікаво було б почути Вашу думку про ядерний терор, там же ЗАЕС захоплено((( що кажуть місцеві?

 2 years ago 

Сходи то терапевта якогось, дійсно. Такі часи що це типу норма, але це не норма, може дасть поради, може якись енергетик, транквілізатори чи як вони там називаються)

Як сам лікуюсь не скажу, але ця фітотерапія не всім підходить )

Але наврядчи ти підешьдо лікаря, тому ось тобі трохи антідеприсантів)

там на каналі ще є)

Бувай здорова, Стіму треба активні куратори:)

 2 years ago 

Файно дякую, подивлюся)
Ти на веганстві?

 2 years ago 

Зараз такі часи що без сала ніяк, бо то кращий антістрес) веганство поки ні)

 2 years ago 

Ото правильно :)

 2 years ago 

Як знайома мені ця ситуація. Смуток і боляче в середині від того що зробити нічого не можна. На роботу ходишь як би, але воно не допомагає відволікатися. Пустота в середині, а коли ще і новини не дуже добрі звітують, більшь охота закритися десь. І не вилазити і щоб тебе не чіпали

Привіт. Писати "не сумуй", "зроби собі щось приємне для себе" не буду, бо знаю, що це не допомагає. Я був в подібній ситуації, тому трохи шарю, що з цим треба робити.

В моєму пості є багато рекомендацій, рекомендую ознайомитися.

 2 years ago 

Дякую, @dmitrik. Прочитаю

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63549.46
ETH 2562.53
USDT 1.00
SBD 2.66