You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ще раз про електрохарчування та життя - one more time about electristy and life

in Ukraine on Steem26 days ago

Всуну свої 5 копійок, хоч ніхто не питав) А якщо прибирати щось навколо будинку, клумбу ЖК абощо?

В мене ж навпаки — повна антипатія до прибирання, і воно мене страшно харить:)

Sort:  
 25 days ago 

У мене занадто кончені сусіди для того, щоб я робила хоч щось навколо будинку. І я прям не жартую, реально припізжені. Наприклад є бабка, яка сідає щодня на лавочку просто під моїм вікном (у мене другий поверх, тож все чутно), і починає пиздіти про те, як вона Україну ненавидить. Сцуко, мене стримує лише кримінальний кодекс...

 25 days ago 

Ого... Блін, це реально проблема, бо зі старими людьми нічого вже не зробиш((( Хіба можна підійти і сказати, що в СБУ подзвоните

 24 days ago 

У мене є ще один варіант, який класно працює. Я ж цей, типу музикант хоббі класу.. І є в мене саксофон, і з вікна висовується круто, і гімн наш я грати вмію... Но то таке, щоб зробити собі задоволення від усвідомлення, що всі сволоти на лавці під вікном обісралися. Чесно - мені пофіг, скільки їм років. Мудлом можна бути в будь якому віці, а сам вік то не досягнення, для цього не треба нічого робити. І дякую їм велике, що мені або вікно повністю зачиняти, або в берушах ходити по власній хаті, щоб не чути цього "ой ненавижу хохляцкий язык", вибачте. Ненавидиш? То якого хріна тут залишаєшся і їси місцевий хліб? За поребрик, не шановна, за поребрик з речами...

 24 days ago 

Подобається, зіграйте їм як слід🤠

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69558.81
ETH 3330.74
USDT 1.00
SBD 2.74