You are viewing a single comment's thread from:

RE: Кіношний Іп Ман та реальний Богдан: кулаки після бійки в кіно / і в реалі

in Ukraine on Steemlast month

Нехай загоюється))
В мене лише після спарингів (карате) були трохи побиті руки, але лише ранки на кісточках, і ніколи не синці чи припухлості. Все таки, ми не сильно одне одного били, а так, лише вказували удар. По-справжньому я ніколи нікого кулаком не била, виходить (окрім груші). А кого мотлошила по-справжньому, з усієї дурі, то не кулаком (пригадую, що одну даму таки сумочкою, ггг).

Sort:  
 last month (edited)

Одна знайома, Лариса, постійно ходила з частиною цеглини в сумочці) Я тоді задумався про долю того, хто увечорі підійде до неї познайомитись)

Стосовно кулаків, мабуть, і правда жінці не вистачить дурі так розгатити собі руку, щоб вона запухала як від бджолиних укусів. Ти мені зараз прямо повертаєш віру в кінематограф!) Іп Ман же дрібнесенький, і він робив упор на техніку і кількість ударів, а не на силу. Та це й відповідає концепції бойового мистецтва "він чунь", за легендою воно ж і було розроблене жінкою. З урахуванням цього, зчесування дійсно могли домінувати над ушибами (дитинство, та я аж повеселішав).

 last month 

гггг, кіно реабілітовано)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67164.91
ETH 3518.77
USDT 1.00
SBD 2.71