You are viewing a single comment's thread from:

RE: • Contest: Україна - Країна Мрій

in Ukraine on Steem2 years ago

Так, я проти таких міст))))) Я хочу зелень і максимум 9-поверхівки, з паркінгами, щоб нарешті в дворах не паркувалося жодної залізної клячі))))

Sort:  
 2 years ago 

Так тож типу даунтауны, економічні серця міст)) А ось за їх межею вже буде зелень і райські місцини для відпочинку 😁
Взагалі, я теж дуже люблю зелень) Будь моя воля, я б взагалі зробив такий собі кросбрідинг міста та лісу)))

 2 years ago (edited)

Вау! Який гарний Маріуполь)) Хоча він у нас був таким одомашненим, затишним ... до вiйни)
Дякую!

 2 years ago 

Тих негідників всеодно проженемо з міста, буде все з чистого аркуша) Будуть і бізнес-центри, і чудові парки, затишні і зелені райони. Все буде! І цей день настане в якийсь час, може навіть і довго чекати не доведеться)

 2 years ago 

Амінь! І нехай буде так...
IMG-2430f0bb2eceba040a9813f4012665a0-V.jpg

 2 years ago 

Так і буде!)

Ой, дякую) І вам чудового дня ✨

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62404.06
ETH 2426.64
USDT 1.00
SBD 2.65