You are viewing a single comment's thread from:

RE: Introduceyourself - @peter-stone - Дозвольте представитися!

in Ukraine on Steem2 years ago

Не розумію, до чого тут ваша релігія, але пропоную тримати її при собі і нікого не ображати.
По суті: такі принципи Стіміту — треба будувати спільноту, яка одне одного підтримує. І інколи "вау, круто" — це щиро. Головне вникати в пости. А часу у всіх немає, ми робимо це часто на ходу.
Я поради виклала, бо це мій обов'язок як Адмінки спільноти. Далі дійте, як вважаєте за необхідне. Гарного дня.

Sort:  

Так, Ви маєте рацію, нам тут не місце.

 2 years ago 

Ви зараз по-театральному граєте роль мученика? Я всього лише даю Вам поради, як нормально тут бложити, як ловити апи, як приваблювати до себе на пости читачів.
Не розумію, навіщо Ви вмикаєте якийсь дитячий максималізм. Ну не цікава я Вам і пости мої гівняні — читайте і коментуйте інших. Але ж хоч когось коментуйте.

Все, я висказалась, холеричка в мені може піти випити кави.
А я реально хочу бачити Вас в спільноті, і залученим, і зацікавленим заробляти монетки, брати участь в конкурсах.

Мабуть, ви не зустрічалися з людьми, які дотримуються якихось принципів. Шукайте скривджених в іншому місці, це, не про мене, я досягну своєї мети, зі спільнотою, або без його участі.

 2 years ago 

Have a good luck

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 59696.83
ETH 2363.30
USDT 1.00
SBD 2.55