Ascent to Mountain Hoverla [2061 m] ⛰️ Сходження на г. Говерлу [2061 м]

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

IMG_20220920_113817_072.jpg
г. Говерла, Україна





Привіт, друзі! Розкажу вам про те, як зійшла на гору Говерлу – найвищу точку України. Розташована вона в гірському масиві Чорногора на межі Івано-Франківської та Закарпатської областей.

Я вжила саме слово "зійшла", а не "підкорила", бо притримуюся думки, що така маленька істота, як людина, не може підкорити гору, якій мільйони років. Скоріше, гора дозволяє нам зійти на неї, люб'язно приймає у себе в гостях. Але аж ніяк не підкорюється нам.

Найрозповсюдженіша версія, що назва «Говерла» походить з румунської мови (howârla – «важкопрохідне підняття»). Але є й інші версії. Але я вірю в цю, бо:
1). підніматися мені і справді було важко!
2). за 17 км від Говерли вже Румунія.

Похід відбувся минулої суботи: 17.09.2022. Ми прокинулися о 7:00 ранку, зібралися, поснідали, і о 8:10 вже виїхали з Буковелю в намрямку бази "Заросляк", звідки і почали наше сходження.

На початку маршруту є сувенірний базарчик, там же продають і їжу, здають в оренду екіпірування. Ми взяли там напрокат трекінгові палиці, оскільки везти свої з дому я не захотіла. Оренда палиць: 50 грн (на сьогодні це 1,21 usd) + 200 грн застава.

20220917_111332.jpg

Ми йшли групою 15 осіб – 13 туристів + 2 супроводжуючі (перша – Марійка, місцева, і остання – Альона, з вінницького турклубу).

20220917_111510.jpg

Загалом, я поїхала в цю поїздку з подругою Ольою (зліва на фото нижче), тому і сходили на гору ми разом.

20220917_122919.jpg
Заселфилися на маршруті до Говерли

Рівно о 10:30 ми почали свій маршрут. Погода обіцяла бути дощовою, тож всі одягли дощовики та гамаші. Але вже за кілька хвилин підйому ми почали знімати і дощовики, і курточки: стало неймовірно спекотно і парко, а дощу так і не було.

Брехати не буду: мені було дуже важко фізично. Дихалки ще вистачало, а от ноги відмовлялися йти на такий крутий підйом. Єдине радувало: що тривало сходження всього 2 години 40 хвилин.

20220917_111336.jpg

Близько 13:10 я і Оля дошкандибали на вершину (Оля третьою з групи, а я четвертою). Оля засняла мої останні потуги, останні кроки на вершину⬇️

ezgif.com-gif-maker.gif

А я зафільмувала, як ми сіли на Говерлі перекусити⬇️ Оля каже щось на кшталт: Ми їмо яблуко вище всіх в Україні😆

ezgif.com-gif-maker (1).gif

Я вже казала, як нам пощастило з погодою? То от: скажу ще раз, що пощастило. Ніхто не вірив, що дощу не буде, це якесь чудо просто! Всі погодні сайти пророкували зливи!

А тепер ще кілька фото із самої вершини⬇️

20220917_134947.jpg

20220917_134814.jpg

20220917_133755.jpg

20220917_133749.jpg

О 13:45 ми почали спускатися вниз, щоб таки не натрапити на дощ на найважчому відрізку шляху (спуск доволі небезпечний під час дощу, адже грунт розмокає, і величезне каміння стає слизьким).

Близько 15 години ми натрапили на кущі чорниці, і зробили довгу паузу у спуску, щоб наїстися досхочу. Шкода, нема фото цих синіх-пресиніх губ і пальців😆 До речі, в Карпатах кажуть не "чорниці", а "афини". На Закарпатті ж кажуть "яфини".

20220917_142910.jpg

Спустилися ми з Говерли о 16 год. з копійками (точно не фіксувала). Щойно спустилися, як почався дощик. Напилися на базарчику карпатського чаю, потім наливочки, закусили сухофруктами, і по-тихеньку пішли до автобуса – від'їздити до Буковелю назад.

Я дуже задоволена сходженням на Говерлу! Так, мені було важко, але стерпно. Варто було фізично трохи більше підготуватися до сходження, але в цілому я собою задоволена і так. Бажаю собі попереду нових вершин! Та і вам їх бажаю⛰️

Sort:  
 2 years ago 

Класні фотки)) Природа неймовірна!

Треба піднімати планку. Ну ви зрозуміли 😏 Чекаємо селфі з Джомолунгми)))

 2 years ago 

Хехе)) на Джомолунгму тре круглу суму грошей ))))) дякую, але ж старатися буду😁

 2 years ago 

на Джомолунгму тре круглу суму грошей )))))

Раніше наче $50K брали, зараз мабуть дорожче 😅 Але то таке, немає перепон для ентузіастів)) 💪

 2 years ago 

Чула про 60к)
Але мені це нецікаво, походи мої заради насолоди, а не невиправданого ризику і доведення комусь чогось)))

 2 years ago 

Вітаю! Тепер не тільки я пишу про гори 🙂

 2 years ago 

Дякую :) Так, ще пост чи 2 напишу, трохи пофоткала довкілля :)

 2 years ago 

Вітаю! Ми тут вже засумували поки ти там у горах була🤣🤗. А краса яка! Туман на вершині. Цікаво так завжди? І чому? Я не знаю про це зовсім.

 2 years ago 

Туман міняється щохвилини)
А я шикарно відпочила від інтернету😌🤍

 2 years ago 

Це круто,бо ми в лічкі переймалися з авторами, де ти чи все ок💖

 2 years ago 

Вперше за багато років вимкнула телефон на так надовго ))))

Вітаю з новим досягненням.

Теж планую скоро в гори вибратись)

 2 years ago 

Дякс) давайте, давайте, це бадьорить:)

 2 years ago 

Вітаємо з маленькою перемогою!🇺🇦

 2 years ago 

✊🏽

 2 years ago (edited)

Боже, як це я пропустила таку красу?!))) Вітаю з ПЕРЕМОГОЮ НАД ГОВЕРЛОЮ! І ще багато підкорити ВСІЛЯКИХ вершин!!!)))

 2 years ago 

Дякуююююю! Я класно збадьорилася :) Почула оповідку, що найстарший чоловік, який піднімався з нашою гідом, мав 86 років :)

 2 years ago 

Нічого соб!))) Мабуть, він буде жити 120 років!)))

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts anywhere and any tags. Curated by : @kouba01


 2 years ago 

Super thanks 😃

 2 years ago 

Вітаю с маленькою перемогою. Надіюся що це не перші вершини, які ви в своему житті досягнете. Ви на фото з Олею, такі втомлені.

 2 years ago 

Дякую)
Дуже рада, що Ваш акаунт знову працює

Very interesting post

Please can I partner with you for the mean time, I can be writing for you

 2 years ago 

I advise you to go to the Newcomers Community and develop your account from there.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57849.42
ETH 3122.29
USDT 1.00
SBD 2.43