Все квітне поки я розгрібаю проблеми 🤓

in Ukraine on Steem3 days ago

IMG_5104.jpeg

Щось у мене життя як у тій дитячий казці: ніс витає у - хвіст увʼязне, хвіст випаду - ніс увʼязне. Чи то я планую якось по-дурному, чи в атмосфері щось не так. Але, як би там ні було, справи потроху розлюються.

Сьогодні завершила перший етап епопеї з імплантацією. Тепер перерва аж до кінця жовтня. Ну то добре, хоча б з цим розібралася. Не дуже уявляю, як я буду вигребти цей кредити, але сподіваюся, що Всесвіт пошле пару-трійку гарних замовлень.

Розібралася якось і з рештою замовлень. Одна з фірм, на яку працюю, пропонує виїхати на зиму за кордон, щоб працювати в гарних умовах. Але куди я поїду? У мене тут діти, друзі, собакси. А зі світлом і інтернетом якось розберемося.

Подивилася, як розрослися мої флокси. Я цього року до купала ще коріння, але прижилося лише одне. Шкода. Може, якщо фінанси дозволять, на осінь ще дозамовлю. Проте все одне сад крок за кроком починає ставати таким, про який я мріяла.

Почали квітнути також деревовидні гібіскуси. Взагалі-то вони мали бути різні, але коли я куповала ці, до була ще занадто довірлива. Зрештою отримала два абсолютно однакові. Ну то таке. Цього року я посадила ще один - білий, але на його цвітіння чекати ще два-три роки. А ось травʼянисті, аж три штуки, може й будуть квітнути вже цього року. Ну максимум - наступного. Ось якось так.

Сьогодні я в не дуже творчому настрої. Трохи втомилася. Та ще завтра гнати машину на СТО. Що мені там скажуть? Я розумію, що плановим то справа не обмежиться, а ось що там буде ще і во скільки це виллється- ще питання. Ми якось одночасно залишилися практично без машин - і я і подруга. Ну тобто їздити можна, але не бажано. А машина поза містом та ще й з тваринами - це must have. Скажемо, 25 кг зерна на себе не попреш. А якщо когось з собакс везти до ветклініки? Ну, завтра подивимось. Нам би хоч одну зробити на двох.

IMG_5106.jpeg

IMG_5105.jpeg

Sort:  

TEAM 6
: Congratulations! This post has been curated using steemcurator08. We appreciate your efforts on making quality blogs and post relevant comments. Thank You 😊


footer.jpg

Curated by : @pelon53
 2 days ago 

Thank you!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68147.96
ETH 3273.79
USDT 1.00
SBD 2.66