The Diary Game : 14/10/2022 : День захисника України/ Трохи історій із сімейного альбому

in Ukraine on Steem2 years ago

Изображение 159.jpg

Вітаю, друзі!

Сьогодні - день захисника України. Для моєї родини це особливе свято, тому що і мій татусь і мої брати - офіцери військово-морських сил.

Указ про святкування День захисника України саме у жовтні був підписаний лише у 2014 році. Але сам задум існував ще в далекому 1996 році. Скажу одразу, що я не знаю, чи таке рішення стало продовженням цього задуму чи воно просто співпало. Саме у 1996 році мій татусь, який доклав багато зусиль для розбудови флоту незалежної України та для справедливого поділу Чорноморського флоту колишнього СРСР, вперше привів кілька кораблів незалежної України на чолі з флагманом Гетьман Сагайдачний до берегів США. Це була дійсно подія! К середині жовтня кораблі мали повернутися до Севастополю, поклавши край будь-яким дискусіям на тему наявності в України власного флоту.

Сам переїзд до Севастополя став тяжким випробуванням для нашої родини. На момент, коли президент України зробив батькові пропозицію взяти на себе командування флотом, він був командувачем флотилії атомних підводних човнів. У цьому немає нічого дивного, тоді на флотах колишнього СРСР служило безліч українців, але настав момент, коли кожен мав зробити вибір.

Отож батько поїхав до Севастополя, а мама ще два роки залишалася на Крайній Півночі, щоб допрацювати до пенсії. Для нас це, звісно, ​​звучить дивно. Але для людини, яка все життя прожила в СРСР, питання пенсії здавалося вкрай важливим. І тоді почалося пекло.

Для командування Північного Флоту було нестерпно змиритися з вибором батька. На маму було оголошено справжнісіньке цькування. Ще більшим шоком для неї це стало тому, що вона завжди вірила у честь військових моряків. Зрештою вона сказала: "Ви розраховуєте на те, що я подзвоню чоловікові, плакатиму і буду скаржитися? Ну ні. Я скажу, що все чудово, так що не витрачайте сили!"

Нажаль у 2014 році флот було практично втрачено. Тато вже не був командувачем ВМСУ але втрата найважливішої справи всього його життя стало для нього важким випробуванням, після якого він вже ніколи не одужав.

Сьогодні, коли я бачу, які кораблі будуть передані до нашого флоту, я дуже шкодую, що батько не дожив до цього дня.

Коли після окупації я розбирала "тривожну валізку", я побачила, що поклала туди також мій диплом з авіаносця "Теодор Рузвельт". Про що я думала? Напевно, мене точно пристрелили б на місці... Але я тоді збирала найпам'ятніше для мене.

Изображение 347.jpg

Изображение 161.jpg

Изображение 340.jpg

Изображение 212.jpg

image.png

Спокійного вам вечора, друзі! У нас найкраща армія у світі і все це скоро закінчиться нашою перемогою!

Sort:  
 2 years ago 

Неймовірна історія! Шкода, що ваш батько пішов... але впевнений, що він там наверху посміхнеться на всі 32, коли ми переможемо і у нас знову буде свій великий та потужний флот у Криму! ;)

Logopit_1664225486855.png

 2 years ago 

Теж сподiваюсь на це😉

 2 years ago 

Клас! Ольго, дякую за історію, у Вас неймовірні батьки😍 Честь і слава, світла пам'ять батьку... Мами теж уже нема з нами?

 2 years ago 

Теж нема( Вона померла в 2007 роцi у день народження батька. Мабуть, щоб не забував

 2 years ago 

Зате в них така надзвичайна дочка з величезним серцем🥲

 2 years ago 

Дякую)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62641.44
ETH 3343.87
USDT 1.00
SBD 2.47