The Diary Game 09/03/2023 Такий собі раночокsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Вітаю, друзі!

Сподіваюся, ви всі у безпеці.
Відверто кажучи, я все пропустила. Прокинулась посеред ночі і побачила, що немає світла, але особливої уваги на це не звернула, адже нас попереджали, що можуть бути трабли. І лише зранку, коли повернули світло та, відповідно, Інтернет, побачила повідомлення від доньки: Ми в порядку, як ви? Ну і почала читати.

Звичайно, роззлючилася страшенно на цю кляту русню. Чесно кажучи, я сподівалася, що в весною вони якось заспокояться з цією інфраструктурою. Ну я б ще зрозуміла влітку - холодильники, конціціонери і таке інше. Але зараз? Хоча... найбільш правильною відповіддю буде, що ця сволота просто любить вбивати і ніяка інфраструктура тут ні до чого.

image.png

Ну хоч погода тішить, сказала я собі, і потопала займатися садом. На нервяку перекопала своєю палицею-копалицею половину саду. До речі, френдесси, класна штукенція. Для великої площі, звісно, не підходить, але для невеличкого садочку або городику - те що нам-дівчаткам треба.

Мої пташенята дуже зраділи, що я нарешті виповзла копати, бо для них це найвий шанс відшукати смачного юного весняного червячка.

image.png

Потім хотіла попиляти старі рами на дрова. Електропилу, до речі, я теж купила після розлучення. Якось безглуздо було знову виходити заміж тільки для того, щоб хтось пиляв дрова.😁 Жінка+електропила=страшна сила! 🦾Але тут мене чекало розчарування - пила навідріз відмовилася вмикатися. Прийдеться сьогодні відправити її з моєю подругою до її бойфренда, щоб він її полікував.

image.png

Ось тепер, коли я випустила пару завдяки фізичній праці, що облагороджує 😁, можна братися і за духовну. У моєму виконанні це звучить як написання чергового опусу для юридичного журналу. Тож може скоро чергових цікавинок для хвостатої юриспруденції наберу.

Sort:  
 last year 

Ого, та то ціла зброя, а не пилка))

 last year 

Та ні) вона ніжна, жіноча)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54804.17
ETH 2344.02
USDT 1.00
SBD 2.37