Суботні собакси й новини з курника

in Ukraine on Steem29 days ago

IMG_4291.jpeg

Які ж вони у мене хороші,....коли сплять!!! А насправді субота - це чарівний день, коли собакси традиційно перетворюються на гоблінів! Я не знаю, чого їх пре саме у вихідні. Сьогодні вже ледве не психонула й не зачинила їх в будинку, бо звук у них остаточно втратив звʼязок з мозком!

Але почали вони з ночі. Ні, ну правда, чого чекати-то? О півночі - це ж вже субота! Мішель й Печенька влаштували розборку... на моїй подушці! Ні, ну це норм! Лежиш, нікого не чіпаєш, й тут у тебе на голові дві собакси намагаються зжерти одна одну. Добре ще, що обидві розміром з середнього таргана. Ну й далі вони мене цілий день от так розважали. Мабуть, відривалися після вчорашньої зйомки, коли вони видавали себе за чемних й вихованих собакс.

IMG_4293.jpeg

Сьогодні спробувала переселити маму-качку з каченятами в дальній вольєр. Він вже заріс травою і їм там було б набагато краще. Бігала бігала за ними по колу, але так нічого й не вийшло... Доведеться чекати на друзів й робити вдвох, а то й втрьох. Здавалось би - таке просте завдання - перегнати качку. Але насправді ніт. Щоправда декого у мене виходить привчити: кури, гусиня Марʼяна, дві дикі качки - вони вже майже самостійно ввечері заходять на свої місця. А от змускусними качками завжди такі трабли. І не те, щоб вони були глупими, просто дуже незалежні й роблять, що їм заманеться.
IMG_4299.jpeg

Маленьких курчат, яких я переселила до вуличного вольєру, я вже перестала на ніч забирати до дому. Подивилася прогноз погоди - все ок, поставила їм там котячу переноску, закрила зверху пледом. Сам вольєр обтягнутий дрібною металевою сіткою, тож ніхто, включаючи чужих котів, до них не добереться. Перша ніч пройшла нормально. Сподіваюся, що так буде й далі, бо мене цей вечірній атракціон "спіймай курча" вже трохи дістав.

IMG_4296.jpeg

Ось така у нас була субота. Майже нічого й не робили. Світло сьогодні не вимикали, тож мої чергові заготовки мали час "набрати обертів". Я запустила морозильну камеру, бо холодильник у мене малесенький й там морозилка взагалі не витримує, й докупила генераторів холоду- це такі коробочки з якоюсь рідиною внутрі, то я засунула їх в морозилку холодильника, щоб вона хоча б не потікла, якщо вночі відключать світло і я не перекину її на станцію. З понеділка мабуть знов відключення почнуться...

Sort:  
 28 days ago 

У нас зараз теж нічого не вимикали, якось дивно. Андрій каже це бо потеплішало

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66541.28
ETH 3559.45
USDT 1.00
SBD 3.05