You are viewing a single comment's thread from:

RE: Втрачені але не забуті. Почуття впевненості у собі, самореалізації, незалежності🤷

in Ukraine on Steemlast month

Це дійсно чудова робота. Коли бачиш результат, то і настрій одразу змінюється. І потім дуже зручно. На третій день взагалі забуваєш, що вії не свої. Для мене це особливо зручно, бо я не дуже добре переношу макіяж, а виглядати нормально хочеться.

Sort:  
 last month 

О да...коли відчуваєш на віях легкість, а носяться вони як свої але доповнюючи невистачаючих моментів, то є ідеальні вії. Після того як навчилася нарощувати вії, я так і не знайшла свого майстра 😑 бо коли ти знаєш як це робиться, дуже тяжко знайти майстра який може вдовольнити іншого🥴 А взагалі, саме з цього я і починала... Коли наростили собі вії і побачила зовсім іншу, яскраву і впевнену в собі жінку. І саме за цим до мене приходили клієнти ☺️ Сумую за кожною з них 🥲

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67724.53
ETH 2606.51
USDT 1.00
SBD 2.72