You are viewing a single comment's thread from:

RE: Будівельний бум 👷‍♀️

in Ukraine on Steem2 days ago

Так, все зводиться до фінансів. А у нас тут ще й нормального майстра неможливо знайти. Нормальні чоловіки або воюють, або працюють. А решта зроблять так само як я, лише за шалені гроші. Воно мені треба? Тим більше, що після дня роботи за компом мені це лише у задоволення. Я руками працювати не вмію, немає таланту, але дуже хочеться щось таке робити

Sort:  

Ну я ось наприклад дуже любила свою роботу нарощування вій, але наприклад малювати я не те що не вмію я не хочу навіть щось пробувати тому що мене це бісить, не подобається мені малювати. Деякі творчі моменти які повинні якось перетинатися іноді не завжди йдуть у комплекті 😂 тому іноді буває що справа не у таланту а тому що не треба) мої минулі учениці не усі почали займатися нарощуванням вій. Щоб чогось досягти треба багато працювати, було легше знайти щось інакше, сидіти на касі наприклад) хоча ситуації бувають різні. Я теж не думала що буду робити і ремонт вдома сама і ремонтувати деякі речі з іграшками😂 я он пісочницю майструвала, гарна, але спина сказала мені бувай остаточно 😐 Ось і дивлячись скільки жінки вкладають своїх сил, навіть коли відчуття що зараз впадеш-шкода у такі моменти жіноче здоров'я. Зрозуміло що коли виходу немає і нікому допомогти, то ти просто береш і робиш.

 2 days ago 

От якщо вже зовсім чесно, мені теж не тягне ні малювати, а ще ні шити або вʼязати. А от від цих будівельних няшек прям пре. Якась я неправильна жінка 😂

Це нормально. Який час такі і жінки 😜

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59820.46
ETH 2409.96
USDT 1.00
SBD 2.42