Shopping game | Шопінг гра: зоотовари

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Вітаю, друзі!

Сьогодні я скористалася нагодою щоб провести невелике маркетингове дослідження ринку зоотоварів. Власне, привід був не найкращий - у Ромашки була друга операція. Не така складна, як перша, але, на жаль, у процесі виявилися нові проблеми. Але так чи інакше зараз вона вже вдома і здаватися ми не збираємось.

image.png

Щодо зоотоварів, то тут мені простіше порівнювати ціни хоча б тому, що я маю старі рахунки в моєму інтернет-кабінеті. Ну що я вам скажу... ціни шепочуть...: пограбуй банк! 🤑

Ось, наприклад, Brekkies, хоча і належить до кормів класу преміум, але до війни він був відносно недорогій - 1390 грн. (172.6 steem)за 20 кг. Зараз за один кг корму вам доведеться сплатити 120 грн. (14.9 steem), а за мішок, відповідно, 2400 грн. (298 steem)

Мої собаки з'їдають близько 5 кг корми на день. Отже, на місяць таких мішків мені треба 7.5. Це 10425 грн. (1293 steem) 😬

Хочу сказати, що подорожчали не лише імпортні корма, а й корма українського виробництва. Так, наприклад, бюджетний, але дуже непоганий Ройчер із 483 гривень за 10 кг (59.9 steem) подорожчав до 579 грн. (71.8 steem)

image.png

Наш порятунок на випадок діареї у собакс - Royal Canin Gastrointestinal. Нині за одну баночку доведеться викласти 115 гривень (14.27 steem). До війни - 65 (8.07 steem). Завжди тримала бодай 10 банок на непередбачений випадок... Зараз навряд чи зможу купити найближчим часом. Ну, вибачте, дорогі собакси, лопатимете активоване вугілля, якщо щось.

image.png

Ціни на Bravecto та Simparica теж зросли, а це обов'язковий пункт нашої "весняної програми". Я не знаю, з чим це пов'язано, але кліщів стає все більше і вони все зліші. Якщо до війни економ упаковка Simparica була за 872 грн. (108.29 steem), то зараз 1049 грн. (130.25 steem) З Bravecto ситуація трохи краща. Пігулка, яка до війни коштувала 959 грн. (119 steem) тепер - 1048 грн. (130 steem) Але це ще не сезон... Думаю, мені варто почати потихеньку підкуповувати ці таблетки вже зараз, тому що потім обробити одночасно 18 собакс я просто не потягну.

image.png

Корми для наших найменших мешканців - мишей та папужок теж подорожчали. Але як точно, я сказати не можу, тому що купувала їм корм ситуативно, а не в загальних замовленнях.

1 копия 2.jpg

Зрештою я побродила з сумним виглядом вздовж прилавків і нарешті обмежилася найнеобхіднішим:
фронтлайн - 415 грн. (51.5 steem)
шампунь Trixie - 146 грн. (18 steem)
фипронил - 76 грн. (9.4 steem)
pharmastar - 154 грн. (19 steem)
2 післяопераційні попони для Ромашки - 175 грн. (21.7 steem)
Загалом: 1140 грн. (141 steem)

Але як би там не було – тримаємось, друзі! Ми стільки вже пережили, що цінами нас точно не зламати😉

Правила гри тут

image.png

Sort:  

Великі гроші, а ким ви працюєте?

 2 years ago 

Фрілансером: юрист з авторського права, лектор, ведуча рубрики в журналі, зараз вивчаю програмування.

Оу круто. Який язик програмування вивчаєте?

 2 years ago 

Мабуть, немає товарів які б не здорожчали. Все абсолютно) Але Ви правильно підмітили - переживемо! ;)

 2 years ago 

Ой, як нелегко прокормити улюбленців!(((

 2 years ago 

Угу( Але що робити? Якщо не я, то ніхто, зараз дуже багато покинутих тварин

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58068.07
ETH 3133.85
USDT 1.00
SBD 2.44