Relay "Through the Looking Glass" # 40 - Естафета «Задзеркалля» #40steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

620B63DE-AFB6-4AD6-885B-E98A3DBFB131.jpeg

Вітаю, друзі!

Я сьогодні знов з моїми іграшками😉

Якщо я все вірно розумію, це має бути Есмеральда, героїня з Собору Паризької Богоматері. Щоправда, враховуючи, ще це іграшка з Кіндер сюрпризу, то може я і помиляюся, адже здається, що для дітей, на який цей Кіндер сюрприз розрахований, це якось зарано… Хоча, може вже і адаптували під якись мультик, я не дуже добре розбираюся в сучасних мультиках, бо моя донька вже доросла.

Знимала я вдома. Задум такий і був - із дзеркалом. Саме найважче було щоб у дзеркалі не було жодних інших відображень ніж іграшка. Задля цього напроти дзеркала я поставила додатковий фон. Це вирішило проблему, хоча і зробило кут, під яким я знимала, трошечки дивним.

9CA528C6-6AA3-44E6-8C8E-03A11131DA4A.jpeg

Sort:  
 last year 

Дякую за участь

TEAM MILLIONAIRE

Your post has been successfully curated by @kouba01 at 50%.

Thank you for your committed efforts, we urge you to do more and keep posting high quality participation for a chance to earn valuable upvotes from our team of curators.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65697.93
ETH 3342.39
USDT 1.00
SBD 2.63