Печиво є? Ні? А якщо знайду? (pet photography)

in Ukraine on Steemlast year (edited)

FA4D621E-77BE-4661-A7EE-B906B0C1C95B.jpeg

Вони розумні, хитрі, і навіть мають почуття гумору. Ми бачимо їх кожного дня і майже не помічаємо, проте вони помічають все і іноді знають нас краще ніж ми самі.

Звичайна сіра ворона, синантропний птах, звичайний мешканець наших міст. Моє перше близьке знайомство з ними відбулося близько десяти років тому, коли до нас потрапила на ПМЖ нещасна побита сородичами перната пані (щоправда пізніше з‘ясувалося, що пані має примерзенний характер і я почала здогадуватися, щому саме родичі дати їй прочухана) і саме тоді я закохалася у вранових назавжди.

На світлині ворона Карма, яка приїхала до нас вороненям у минулому році. Карма обожнює печеньки, крекери і все, що зрустить. Щоправда, турбуючись про її здоров’я, я зазвичай даю їй собачі ласощі. Ще Карма полюбляє котячий корм.

CD770FE5-E683-4799-BAFE-A24F415DE1CF.jpeg

They are smart, cunning, and even have a sense of humor. We see them every day and hardly notice them, but they notice everything and sometimes know us better than we know ourselves.

Common gray crow, a synanthropic bird, a common inhabitant of our cities. My first close acquaintance with them took place about ten years ago, when an unfortunate feathered lady who had been beaten by her relatives came to us as a permanent resident (although later it turned out that the lady has a nasty temper and I began to guess why the relatives gave her a beaten head) and that's when I fell in love with crows forever.

In the photo is the crow Karma, who came to us as a baby crow last year. Karma loves cookies, crackers and anything crunchy. However, out of concern for her health, I usually give her dog treats. Karma also likes cat food.

Sort:  
 last year 

Я чув що ворони дуже розумні) Цікаво мабуть тримати такого птаха вдома 😅

 last year 

Лише якщо це приватний будинок і є вольєр. В квартирі це доволі важко. Вони грязнулі і дуже люблять шкодити. Ну і ворони м’ясоїдні відповідно і амбрешечка. Я просто з досвіду знаю, люди беруть бо надивляться усіляких відосиків, а потім просять забрати. Але з іншого боку вони дійсно дуже забавні і цікаві птахи.

 last year 

Як цікаво про воронів!
А ім'я таке оригінальне - КАРР-ма)))
Я багато читала про ворон, знаю, що вони незвичайні, я б сказала мудрі!))
Бачила відео, де ворона виконує всі команди хлопчика – як собака, враження, що вона чудово розуміє нашу мову! Бачила, як ворони по черзі з'їжджали зі снігової гірки)) Це так смішно, з'їхали - знову піднялися вгору і стали в чергу!
Дякую вам за цікавий допис!
Всього вам найкращого! ☀️

 last year 

Вони дійсно дуже розумні, а ще мають характер і ніколи не пробачають образ. Дивовижні птахи

 last year 

Це так)))

 last year 

Logopit_1673449593323.png

 last year 

Дякую!

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53375.38
ETH 2393.56
USDT 1.00
SBD 2.15