Ну що, знов світло за графіком?

in Ukraine on Steemlast month

IMG_4273.jpeg

Та ні, я не скаржуся. Іноді мені здається, що навіть якщо оголосять про навалу зомбі, я вже навіть не здивуюся, просто укріплю ворота, двері й переберуся зі звіринцем на другий поверх. Якщо перші два відключення минулого тижня були, так би мовити, «тренувальними», зараз вже все по- дорослому. Яке спіймала себе на тому, що за два роки війни встигла зібрати в будинку стільки освіслюючих приладів, що навіть питання генератора відпало. Щоправда є трохи трабли з холодильником, тому що, коли світло вимикають вдень або ввечері, то я нормально перекидаю його на екофлоу, а ось якщо вночі, то упс. А залишати станцію в сеті й підключати холодильник я боюся, тому що у нас іноді напруга так стрибає, що згорить все нафіг. А от без станції мені буде сумно…людина ж до хорошого звикає швидко. Коли зять пропонував мені її, я чогось там відніківалась, що типа та навіщо, а зараз уявити не можу, як я тоді перший блекаут без неї пережила.

Взагалі день видався – капець. Прокинулась я після моїх вчорашніх фізичних вправ з вольєрами з таким почуттям, нібито мене всю ніч душили подушкою. Точні прокинулася - це занадто оптимістично. Точніше сказати – підняти підняли, а ось розбудити забули. Хоча, якщо бути точною – розбудили, тому що дуже жалібно залаяла Миша. У нас у Уми зараз нова гра. Вона живе в кімнаті, що має собачу двійку у двір. І якщо хтось з собакс вночі виходить на вулицю по своїх справах - вона їх назад не пускає. Це було б смішно, якби до ранку у мене во дворі не формувалася черга з таких ось бідолах. А зараз вони вирішили скаржитися мені, навіть якщо я сплю.

Ну то ладно, зробила каву й поповзла назад до ліжка до спати. Ага, з кавою. Але тут нам написали, що привезуть нам корм. Ой, там така історія, но напишу, коли такі привезуть. Я як подивилася на свій двір… ні, ну то жах… я поки хворіла, прибирала по-мінімуму… ну що, закинулась обезболом й побігла прибирати. Я ніколи в житті так швидко не прибирала! І що ви думаєте? Ледве я закінчила, вони зателефонували, вибачились, й сказали, що сьогодні не складається, переносимо на завтра. Ну… принаймні, завтра вже не треба буде прибирати 😜 Якщо я після сьогоднішнього марафону завтра взагалі встану 😁

Sort:  
 last month 

я теж бува від кави засинаю))), точніше не так - треба спати, але захотілося кави - випив кави і спати
та головне відключки....ех темно без світла...

 last month 

Ну, мені не так складно, я сама з собаксами, нам насправді одна лампочка - і норм. А ще класна річ - ліхтарик на голову. Холодильник у мене зазвичай порожній) А от у кого велика сімʼя та ще й маленькі діти - то тут складно вже.

 last month 

І не кажи, сонечко, зову відключення...((( А в нас, окрім свічок, нічого немає...((( Так що, телефони заряджати будемо в машині!))) Сподіваюсь, що газ буде!))) Добре, що скоро буде літо, а не зима!))) Видужуй скоріше!

 last month 

Я всю окупацію телефоном користувалась, як ліхтариком. У нас тоді два місяця світла не було взагалі. Після цього вже почала потроху запасатись всім.

 last month 

Зрозуміло... Я навіть не уявляю собі, як це два місяця без світла?!((( А якщо треба йти в лікарню, то дев'ятий поверх - не самий кращий випадок...(((

 last month 

Ой, тільки не це(

 last month 

В нас теж почали здається за графіками, за останню добу тручи вимикали. Та й у нас теж вже стільки різного накопичилося, що воно норм))

 last month 

Ну за вас я взагалі спокійна). Ви й зомбі апокаліпсис переживете якщо щось 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61436.95
ETH 3388.33
USDT 1.00
SBD 2.49