Нова розвага собакс

in Ukraine on Steemlast month

IMG_5597.jpeg

З собаксами іноді не знаєш чи то сміятися чи плакати. Хоча найчастіше - і сіх і сльози.

Їду по садочку. Бачу - з землі торчить дупка Пор-Тоса (ага, по дупам я їх теж впізнаю 😂). Ну, думаю, фігасє вони яму викопали! Але тут вилазить Пор-Тос, а слідом за ним вилазить Крокодикюль! Це вже не фісагасє, це вже…. Ох нічого собі!

IMG_5596.jpeg

Нажаль повторити цей маневр на камеру вони відмовилися. Кажуть - будували бомбосховище. Ви їм вірите? Я - ніт!

Звичайно, нора - це прикольно. Але, по-перше, як ви бачите , у ялинки корені наружу! Доведеться мені завтра брати лопату і все це закопувати. І, по-друге, в таких от норах можуть посилитися різні не дуже приємні тварини типа щурів. А це ризик інфекції і решти неприємностей. Тож трудові подвиги чекають на мене!

IMG_5595.jpeg

Ще у нас гості - Луна і Аструху. Світлина з відеокамери. Все ж таки собакси - це мавпочки. От є і крісло, і диван на другому поверсі, но ніт! Бачать, що решта собакс розвалилися на підлозі і теж там влаштувалися.

IMG_5594.jpeg

Я сьогодні нарешті висадила свої гортензії. Це дворічники, тобто наступного року вже мають квітнути. А може щось буде вже і цього року. Я довго «ходила навколо» цих сортових гортензій. Все ж таки все дуже дорого 🤑 Але це вже завершуючи деталі мого садочку, тож вирішила далі не чекати. Сорт взяла, що любить напівтінь. Трохи пізніше приїдуть ще рожеві крокуси і цю частину квітника можна вважати завершеною.
IMG_5593.jpeg

А ще собаксам сьогодні знов «привалило». Знайомі віддали нам ось таку велику мʼяку лежанку. Тож хтось з собакс, хто пообіцяє бути обережним і не гризти її, получить її на зиму. Скоріше за все це буде Умка, Чучундра або Миша.

IMG_5586.jpeg

Sort:  
 last month 

У мене зараз в квартирі стаффорд. Раніше був стаффорд і пітбуль дівчинка і хлопчик. А у вас стільки собак ... Прочитала у шапці про божевільню з тваринами... Я вас дуже розумію двоє дітей Собака це теж чи маленька божевільня😂

 last month 

Собакс пʼятнадцять)

I infuse all of creation with unconditional love, you have such a beautiful dog shelter , appreciated ❣️👍

 last month 

Thank you)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61434.10
ETH 2474.37
USDT 1.00
SBD 2.64