Насичений день. Ну як по моїм міркам 😉

in Ukraine on Steem5 months ago

IMG_3958.jpeg

Вітаю, друзі!

День сьогодні видався насиченим. Зранку - візит до Бучі. Угу. Знов до стоматолога. Проблема у тому, що довго я там не витримую, тому лікування розтягується. А сьогодні взагалі ледве все не довелося скасовувати, бо поки дійшла до кабінету лікаря, то вже почувалася геть погано. Розповіла лікарю про проблеми з диханням та тиском, вирішили робити потроху те, що не потребує анастезії. Ну, якось впоралися.

IMG_3947.jpeg

Повернулася додому, десь через годину підʼїхали друзі. У нас був грандіозний план по переселенню качок. Зачиняти їх в вольєрі мені шкода. Але... вони буквально знищують мій квітник.

Лілії зжерли.

IMG_3952.jpeg

Лілейники всі зламали. А все розумію, але я стільки зусиль доклала, щоб отримати квітучий садочок. Мені і їх шкода, й себе шкода...

IMG_3951.jpeg

Місця, куди їх виселити вистачає. Сама головна проблема - вода. Ніякого природного ставочка у мене немає. Є стара ванна, яку мені колись віддала для качок сусідка. Стояла вона в вольєрі. Сьогодні ми її переставили в іншу частину двору та ще й під дах літнього будиночка. Ідея у тому, щоб під час дощу вона ма наповнювалася водою. У мене так вже зроблений штучний ставочок для риб і я точно знаю, що це непогано працює. Ванна була під джакузі, тому там була ще купа дир під обладнання. Довелося прокласти їх гумою та закрутити кришками. Вийшло норм. Далі планую купити в будівельному таке покриття під траву й декорувати цю ванну. Звичайно найкращим було б декорувати її дівочим виноградом, але качки просто не дадуть йому вирости.

IMG_3955.jpeg

Ще нарешті приїхав гаммарус для моїх риб. Але я випадково сипанула майже чверть пакету 🫣 Ну, нічого, апетит у них гарний.

IMG_3956.jpeg

Як й обіцяла, показую вам мою демографічну терористку) Одна з качок нарешті взяла на себе відповідальність за цей акт у вигляді гнізда.

IMG_3944.jpeg

Ну й на останок - пару забавних кадрів з собаксами.

Тут Більбо й Бакс сидять й слідкують за мухою.

IMG_3938.jpeg

А це Скрьоня. Вона не втрачає надії, що на кріслі звільниться шматочок місця й вона зможе лягти. Бідна собакса засинає сидячи, але навіть не думає про те, щоб піти в сусідню кімнату, де є вільний диван й можна поспати з комфортом. Але ніт. Їй треба бути разом з усіма.

IMG_3930.jpeg

Sort:  
 5 months ago 

Качки були б у захваті від джакузі))

 5 months ago 

IMG_3991.jpeg

 5 months ago 

Клаааас! 😀 Дуже гарно!)

Я вірю, що ви все ще можете насправді мати похмурий сад, який ви хочете насправді мати. Мало того, що качки виглядають товстими. Я вважаю, що це тому, що про них добре піклуються. Скряга такий милий.

 5 months ago 

Так натхненно слідкує)

 5 months ago 

Ага) було прикольно за ними спостерігати

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65573.59
ETH 2645.55
USDT 1.00
SBD 2.86