Made in Sam sklepav 😉

in Ukraine on Steemlast month

IMG_5411.jpeg

Все! Я це зробила! Ох, скільки ж я збиралася зробити цю площадку, щоб собакси могли вийти по своїх справах в дощ і не принести додому весь бруд в вольєрі. Звичайно, буде ще парканчик, але на сьогодні роботу можна вважати практично завершеною, бо парканчик - це просто перенести сітку з точки А до точки Б.

Що я одразу хочу сказати - це стосовно лаку. Дуже раджу, якщо у когось виникне така потреба. Має не сильний запах і дійсно швидко сохне. З вчорашнього вечора і до півдня сьогодні я встигла нанести два шари й вже змонтувати повністю сухі дошки. Лак ось цей

IMG_5401.jpeg

З монтажем все пройшло нормально, тільки треба було проявити трохи фантазії, бо, маючи два рівня, я не змогла знайти жодного. Тож довелося взяти банку, налити води, поставити на рівну поверхню й зробити позначки, отримавши імпровізований інструмент.

IMG_5414.jpeg

Цю показану дошку я принесла в жертву, тому що мені треба було трохи нахилити всю конструкцію від будинку.

IMG_5413.jpeg

Наступний етап - додати дезинфікуючий засіб для тварин. Гігієна при такий кількості - наше все, бо будь яка інфекція стане для нас катастрофічною. Тому я завжди ретельно слідкую за щепленнями, обробками самих тваринок та вольєрів. Бо одного разу була катастрофа з блохами. Того року це була проблема у всіх, навіть незважаючи на всілякі засоби. Мені довелося буквально поливати стіни в будинку, щоб витравити цю напасть з кожної щілини.

IMG_5412.jpeg

Самі дошкільні я монтувала не щільно, залишаючи між ними маленький отвір. Такий, щоб до нього не могла потрапити навіть найменш а лапка, але щоб і вода не затримувалась.

IMG_5410.jpeg

З самим процесом фіксації у мене вийшов невеликий упс, бо я так і не навчилася розрізняти саморізи для дерева і для металу. До того ж коробка з саморізами, яку я купила, десь загубилася, довелося щось вибирати зі старих. Але тут я трошечки зхитрила і там, де це було можливо, повкручувала саморізи на місце старих.

Зрештою вийшла ось така конструкція, як ви бачити на першій світлині. Але це ще не кінець. В цьому вольєрі ще потрібно прибрати ось це дерево:

IMG_5406.jpeg

Нажаль вони висохло і причина невідома. А було так гарно! Воно ховало від сонця і вольєр і кімнату на другому поверсі.

Але сама я його не приберу. Бо треба зробити це так, щоб воно не впало на сусідню ділянку. Для цього треба накинути трос і затягнути його на дах вольєру. Тобто один пиляє, другий затягує. А краще - двоє затягують. Насправді це не так складно, бо до дерева можна дійти по даху вольєра. Але потрібна допомога друзів. Ну а з нижню частиною я вже і сама розберуся.

IMG_5405.jpeg

Ну і ще утеплення і декорування самого проходу з кімнати до вольєру. Зараз там все більш нагадує бомжатник з якимись старити ковдрами і шматком старого дивану😂 бо утеплювала я все це минулого року «як шмогла» і з того, що мала.

IMG_5416.jpeg

Сподіваюся, що осінь ще дасть мені час на всі ці роботи. Чесно кажучи, я все більше захоплююсь цим і навіть подумала, що це може стати новим хоббі. Почала мріяти про невеличку болгарку і перфоратор, то ті, що у мене є, розраховані на чоловіків.

Sort:  
TEAM 1

Congratulations!

Your post has been supported by THE QUEST TEAM. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags


post.PNG

Curated by : @fjjrg

 last month 

@fjjrg Thank you so much 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65037.75
ETH 2638.96
USDT 1.00
SBD 2.81