Куточок наркомана 😁

in Ukraine on Steem8 months ago

IMG_1175.jpeg
Вітаю, друзі!
Якщо хтось випадково поцікавиться моїм сьогоднішнім сміттям, то точно дійде невтішного висновку, що я не тільки ширяюся сама, а й утримую цілий притон 😂

Насправді, як ви мабуть вже зрозуміли, нічого такого й близько немає - це ми просто робили щеплення собаксам. Ну ось самі порахуйте: 17 собакс по 2 інʼєкції кожному (комплекс та сказ). Звичайно виходить ціла колекція шприців.
Щоправда ми трохи помилилися й влили лептоспіроз в котячу вакцину… тож змушена буду докупити. На щастя ніхто від цього не постраждав, бо з кішок сьогодні вакцинували лише Фею, а кошенятам й Каті лише дали глистогонку (кошенятам вдруге перед першим щепленням, а Катю не змогли спіймати минулого разу).

До щеплень й різних обробок я взагалі ставлюся ну дуже серйозно, бо при моїй кількості тварин будь-яка інфекція мене просто потопить разом з ними.

Всі собакси поводилися дуже добре. Насправді всі ці вакцини зовсім не болючі. Єдина небезпека, яка тут може бути, це алергічна реакція. Але, якщо чесно, я такого не памʼятаю.

Єдиний, хто влаштував істерику, - це Бакс. Він візжав й видірався так, що перелякав решту. Мабуть волав, що собаксу вбивають! Проте самого уколу він навіть не відчув.

Ну, як би там не було, а ми це зробили й на рік можна бути спокійними. Звичайно, жодна вакцина не дає гарантії 100%, проте значно підвищую шанси на легке протікання хвороби. Але сподіваюся, що ніхто взагалі не захворіє.
IMG_1183.jpeg

IMG_1182.jpeg

IMG_1180.jpeg

IMG_1179.jpeg

IMG_1177.jpeg

IMG_1176.jpeg

Sort:  
 8 months ago 

Ну справжня ветеринарка☺️. А кажуть у тварин нема почуття страху лікарів, брехня☺️. Мій Арчі як побачить у мене в руках ватний диск чи ватну паличку, як дримане, не достанеш його. Теж нещодавно робила йому процедури. Десь у нас взявся вушний кліщ. Лікувала

 8 months ago 

Ой, хто таке каже, просто жодного разу не бачив тваринку у вета!

 8 months ago 

Здоров'я пухнастим, хай ніколи не хворіють! 🙃🍀

 8 months ago 

Дякушки, це головне)

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @o1eh



 8 months ago 

Здоров'я ващим тваринкам. І головне легко і без болісно переносити всі вакцини

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69264.29
ETH 3316.64
USDT 1.00
SBD 2.66