І знов пʼятниця

in Ukraine on Steem18 days ago

IMG_4618.jpeg

Насправді час летить якось ненормально. Може через те, що додалися ще й турботи з собаксами. Раніше було прокинутись - зварити каву- відкрити птахів - працювати, зараз додалося ще в пахнути в кожну собаксу її ліки. Ще в голові як заноза застрягла думка, що треба відвезти решту на аналізи, а потім декого - на повторні, та ще докупити ліки. Сьогодні мне пощастило - спіймала за півціни лікувальні корма і гепатик.

Трах Тибедок вирішив підняти мені настрій і попозував для фото. Все ж такі він гарний півник, крім моментів, коли його перемикає і він намагається проженуть мене з пташиного дворику 😁

IMG_4623.jpeg

Квітне моя троянда, яку я купила піддавшись масовому психозу на розпродажу у Флоріумі. Лише не памʼятаю, це флорібунда чи Девід Остін. Треба буде запитати у Гугла. У мене були таблички, але десь загубилися.

IMG_4614.jpeg
Спробувала зробити пару макро, але бачу, що такі нормально не виходить. Треба робити по-дорослому і знимати на камеру з макро лінзами.

IMG_4619.jpeg

Цього року всі показують свої вишні-черешні, але мої дерева здається взяли відпустку. Проте є надія на яблука. Сам-то я не великий поцінювач всього цього, а от білка та кроличка будуть щасливі. Тут головне, що овочі та фрукти зі свого садочку я можу їм давати абсолютно спокійно, бо нічим їх не обробляю.

IMG_4621.jpeg

Ну і як я казала, сьогодні від Київської команди порятунку тварин приїхала от такий красень. Ми назвали його Дон Дракон Посейдон. Нажаль, з цими червоновухими черепахами завжди катастрофа, їх викидають просто пачками. Ну, так, утримувати таку черепаху не найпростіше завдання. Мені трохи простіше, у мене майже півроку вони живуть в садочку, де для них є штучне озеро, і лише на зиму переїжджають в акваріум.

IMG_4622.jpeg

Sort:  
 18 days ago 

Троянди гарні особливо сподобалось рожева. Така пишна

 17 days ago 

Дякую) Це взагалі диво, що вони ростуть у такого безвідповідального садівника як я😁

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62946.22
ETH 3453.83
USDT 1.00
SBD 2.50