Гей, енергію, повернись! Я все пробачу!

in Ukraine on Steem4 days ago

IMG_5276.jpeg

Ще один день. Мої сподівання на якийсь приплив енергії та натхнення й сьогодні не справдилися. Щоправда, попрацювати таки вдалося. Так дивишся, до кінця тижня може й наберу швидкість. З жалем згадую часи, коли могла працювати майже цілодобово. Зараз вже ні. І графік змінився - краще працюю зранку, ну й тривалість. Чотири години не більше. Далі творчість кудись уходить. Хоча, в принципі, чотири години для письма або перекладу - це не так й погано, просто я звикла, що можу більше.

В перервах трохи щось поробила в саду. Ну як поробила… щось там по косила та вот кинула в ґрунт дві картадерії. Обожнюю ці рослини, але виростити ніяк не вдається, прям як пороблено. Прочитала, що треба добре утеплювати, або забирати на зиму в вазони. Чи взагалі вирощувати в вазонах. Ну добре, поки маленька, можна і в вазонах. А далі? Рослинка має бути десь два метри завишки і метр-півтора в діаметрі. І все це в вазон і на зиму в будинок? Та ви жартуєте! Так і бачу, як я впихую цей вазон в будинок.

IMG_5274.jpeg

Саджаю, а зверху одразу клітку. Ага. Щоб не зжерли, бо як не качки, так кішки. Вони її вже на зуб спробували, щойно я посилку відкрила. От ржака ржавою, а у мене майже весь садок в клітках, нібито я саме їх вирощую.

IMG_5280.jpeg

Ще щось явно не те з моєю черешнею. Це вже не в перше. Виростає нормальне дерево і раптом починає гинути, нібито коріння на щось потрапляє. Деякі нормально, а з деякими ось така історія. Шкода, смачна була черешня. Хоча може ще й видужає. Але не дуже сподіваюся. У мене взагалі з рослинами складно. Ґрунт - суцільний пісок, та ще й грунтові води близько, навесні нас завжди підтоплює. Буду саджати кабачки, вони майже єдині, кому у мене подобається.

IMG_5265.jpeg

А ще ось купа томатів виросла. Не знаю звідки. Я їх не саджала. Як і соняшники. А воно все виросло. Іноді думаю, може та ну його нафіг, щось саджати, най росте що росте. Цикаво, що буде…. Мабуть джунглі. Взагалі воно так виходить тому, що вирощувати я щось може й вирощую, а от плоди рідко збираю. Ну я майже все це не їм, лише тваринкам даю, а восені просто відкриваю і запускаю качок, вони швиденько все прибирають. Але якесь насіння мабуть таки залишається, а навесні проростає. Треба буде десь закопати кавун та диню. О, й гарбуз ще! А то я кожного року збираюся їх посадити.

IMG_5277.jpeg

Sort:  


1.gif

TEAM 7

Congratulations, your post has been successfully curated by Team 7 via @𝐢𝐫𝐚𝐰𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝𝐲

We support Nature and Agriculture related posts. Welcome to our community links is here. and also here is our discord link

Support @pennsif and @pennsif.witness for the growth of this platform. Vote for @pennsif.witness here

Add a subheading(1).png

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60147.92
ETH 2613.63
USDT 1.00
SBD 2.55