Freewrite contest

in Ukraine on Steem7 months ago

IMG_2295.jpeg

Ну що, 16.45. Поїхали!

Взагалі то з цим конкурсом я встигаю буквально застрибнути в останній вагон. Я пишу майже все життя, але якось не ставила рекордів з секундоміром 😁, тож мені самій цікаво, скільки я зможу написати на 15 хвилин.

Чесно кажучи, 15 хвилин – це якось дофігасе )))

Тему я заздалегідь не готувала, тож поговоримо просто про письмо. Я вже в коментах написала, що от таке вільне письмо може бути шикарним психотерапевтичним прийомом. От турбує, скажемо, вас якесь питання чи проблема, й ви ніяк не можете докопатись до суті. Ну, скажемо, найпростіше – трабли з грошами. Ні, ну проблема, звичайно, може полягати в обʼєктивних обставинах: війна, криза, роботи немає. А якщо ні? Тоді пробуємо розібратися.

З вечора кладемо поруч ручку та папір, а зранку, як прокинулися, починаємо писати все, що спадає на думку на тему грошей.

Й тут можуть бути сюрпрайзи, бо вилізе з глибокої підсвідомості якась пра-пра-пра-пра бабка та й почне скріжитати, що гроші мають зароблятися важкою працею або (ще краще!), що у порядної людини великих грошей бути взагалі не може, бо багато заробляють лише шахраї. Все! Приїхали!

А от ще цікавий спосіб вирішення м, повʼязаних з письмом.

Беремо проблему. Записуємо. Рвемо папірець, зʼїдаємо, запиваючи коньяком. Ги) Жартую)

Ні. Беремо, записуємо. Далі – колонки: що зробити, коли, які ресурси для цього є, хто може допомогти.

Хочете вірьте, не хочете - не вірьте, а ось така проста фігня справді працює.

Ну, по-перше, коли ви перенесли проблему на папір, вона припинила крутитися у вас в голові.

По-друге, коли ви розбили одну велику страшну проблему на кілька маленьких й не таких страшних, ситуація вже не здається вам безвихідною.

По-третє, ви визначили строки, а значить вам не треба робити все й зараз – це заспокоює й стабілізує.

По-четверте, ви визначились з ресурсами.

Й, нарешті, дідько! Ви не одним у цьому світі! Навколо люди й вони часто ставляться до вас набагато краще, ніж ви думаєте.

Ну все, вибачте, але вже 17.01 й я припиняю розповідати казки 😘

Sort:  
 7 months ago 

Прекрасно написано. Видно, що знаки ставилиь відразу і виправлень майже не було.

Це прям майже космічний рівень, мені ще вчитись і вчитись щоб так швидко друкувати )

Жарт про коньяк - майжене жарт. Якщо підійти до цього процесу як ритуалу - працює на ура )

 7 months ago 

Чесно кажучи, написала й одразу запостила, не перечитувала. Такі як я – це нічний жах редакторів 😂

 7 months ago 

Треба було ще порахувати слова в написаному тексті "казок"!))) Чи просто не захотіла морочити собі голову такою дрібницею?!)))

 7 months ago 

Навіщо, я ніби не писав в умовах рахувати слова, то більше з точки зору цікавості.

Ворд каже, що вийшло 320 слів)

 7 months ago 

Не писав, дійсно.))) Але це ж мені просто дуже цікаво,чи набагато я відстаю від молодих?!))) Прошу пробачення, що влізла, куди не слід!

 7 months ago 

Ви ще фору можете дати молодим по багатьом питанням. Так що не прибудняйтесь )))

 7 months ago 

О, дякую за такий приємний комплімент!))) Зараз не так часто можна отримати такий!)))

 7 months ago (edited)

Та ні, просто протупила😁 порахую)

 7 months ago (edited)

Та не треба, це необов'язково, бо цього в умовах конкурсу немає!))) Це була моя ініціатива - порахувати слова, написані за 15 хвилин!)))

 7 months ago 

banner.png

 7 months ago 

А я читала цю "казку" і намагалася визначити темперамент)) Оповідач думає швидко, мабуть і говорить так само, бо написано досить багато за 15 хвилин... Мабуть, холерик? Холерик – людина дуже енергійна, здатна віддаватися справі з особливою пристрастю, швидка і рвучка, схильна до бурхливих емоційних спалахів і різких змін настрою, зі стрімкими рухами. Він, скоріше, екстраверт)) Оленька, ви така? Вітаю! ✋ 🌹

 7 months ago 

Ні, не зовсім) Пишу й думаю я дійсно швидко, але це просто досвід. Рухаюсь швидко лише в разі гострої потреби, але тут дійсно маю дуже гарну реакцію, бо можу спіймати птаха сіткою на раз, а іноді й просто руками (як ми з друзями жартуємо, що якщо щось, то з голоду я їм померти не дам, когось наловлю), ну й відповідно гарний водій. Говорю дуже мало, більше слухаю, в компанії можу промовчати цілий вечір (це якщо комусь взагалі вдасться затягнути мене до компанії, що дуже малоймовірно). З енергією зазвичай повний ноль, бо багато років маю клінічну депресію, яка майже повністю позбавляє сил й з віком серйозно прогресує. За темпераментом скоріше така собі суміш сангвіника з флегматиком, бо будь я холериком, я б собакс мабуть вже повбивала 😂. Дуже замкнута, можу легко тижнями обходитись без особистого спілкування.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58211.91
ETH 2476.26
USDT 1.00
SBD 2.38