Contest | Color palette | Orange flowers

in Ukraine on Steemlast year

5.jpg

На цьому тижні в контесті від @olesia Color palette помаранчеві квіти.

Не знаю, як вам, але мені дуже подобається оранжевий колір. Це колір, який ніби то виділяє тепло, таке собі лагідне сонячко.

6.jpg

Моя улюблениця - помаранчева троянда. Ці троянди просто приголомшливі, з їх яскравим помаранчевим відтінком і ніжними пелюстками. Минулого року я її трошечки підрізала, намагаючись сформувати гарну рослинку, сподіваюся, що все вийшло так, як треба.

19.jpg

17.jpg

Але не єдиними трояндами, як кажуть. Друге місце впевнено посідають мої помаранчові лілії. Що цікаво, я жодного разу не бачила лілій-гигантів такого кольору, а то обов'язково би посадила.

72-2.jpg

Ну й звичайно помаранчові лілейники. От ці ростуть скрізь! В моєму саду їх навіть собакси не змогли витоптати! Але насправді я не заперечую - ці невбиваємі рослинки чудово маскують всі мої саодові косяки 😁

IMG_7730.jpg

IMG_7732.jpg

IMG_1143.jpg

IMG_1144.jpg

IMG_1145.jpg

Sort:  
 last year 

Ой, які красиві квіти... Сиджу - милуюсь... Помаранчевий колір відразу зігріває і радує)) 🍊
Велике дякую за гарний допис)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59527.28
ETH 2462.24
USDT 1.00
SBD 2.49