Color palette: yellow flowers 🌻🌻🌻

in Ukraine on Steem2 years ago

IMG_2047.jpg

Вітаю, друзі!

Субота чудовий день для чогось яскравого та барвистого. Тому я вирішила запостити свій внесок у конкурс від @olesia саме сьогодні.

правила


Чесно кажучи, я думала, що жовтих квітів буде більше, це один із найпоширеніших кольорів. Але упс... Ще раз переконуюсь, що мій квітник потребує ревізії та внесення дизайнерських змін 😉

Деякі квіти я знімала не на подвір'ї, а на лузі. На жаль, заходити далеко на луг чи поле все ще страшнувато, хто знає, що там орки залишили. Але по краєчку можна щось знімати.

Дуже хочеться більше квітів у саду... Зайшла на сайт мого улюбленого агромаркету, сформувала кошик, але поки що так і залишила... ціни дуже кусаються, а нам ще дровами треба запастись, невідомо, що там узимку буде. Але я не втрачаю надії, що мені таки вдасться поповнити мою квіткову колекцію.

27.jpg

glad3.jpg

l11.jpg

IMG_2046.jpg

IMG_1547.jpg

IMG_1971.jpg

IMG_2017.jpg

156.jpg

62.jpg

Sort:  
 2 years ago 

Обожнюєм жовтий😍💛

 2 years ago 

Тааак)

 2 years ago 

Дуже сонячна добірка💛

 2 years ago 

Дякую)

 2 years ago 

Мені найбільше всього сподобалась передостання квіточка!)))

 2 years ago 

Це польова)

Cultivating some plant joy 💚🌱 with a resteemed!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67584.80
ETH 3438.61
USDT 1.00
SBD 2.70