Color palette: Red

in Ukraine on Steem2 years ago

IMG_0839-2.jpg
Усі побігли, і я побігла 😉
Все збиралася взяти участь ще у попередньому консурсі, але поки я збиралася, наступила наступна п'ятниця. Ну що ж, червоний так червоний!
Але насамперед я хотіла б подякувати @olesia за організацію конкурсу. Насправді в наші складні часи не так просто знайти час ще і щось організовувати.

Спочатку задам перцю😁 Ці перчики справді одні з моїх найулюбленіших робіт. Камера - мій старенький але надійний Canon TOS 1100D, об'єктив Canon macro EF-S 60 mm.

лджэ.jpg

ролджэ.jpg

Кішка Варя. Головний критик та організатор процесу. Прийшла перевіряти, що це ми влаштували у саду. Овочі розкидали! Яке неподобство!😁
IMG_0891.JPG

Але не єдиними перцями створюється портфоліо 😉 Мої лілії. Все, що можу сказати, що це лілії-гіганти. Коли я садила цибулини, то старанно випалила на табличках назви. Але... таблички були вкрадені моїми собаксами, які крадуть і гризуть усе, що не прибито цвяхами...😈 І тепер все, що я можу сказати точно, що ці квіти – лілії

73.jpg

l12.jpg

l13.jpg

Мій гібіскус "Магія ночі". Цей гібіскус предмет моєї особливої ​​гордості, тому що я виростила його з насіння.

IMG_8780.jpg

І звичайно, як у будь-якого лінивого садівника, у моєму саду ростуть лілійники. Вони прекрасні перш за все тим, що одного разу встромивши їх у землю, про них можна забути 😁 Далі вони починають жити цілком самостійним життям, не створюючи особливих проблем і регулярно зацвітаючи в належний час.

IMG_8073.jpg

IMG_1419.jpg

Але взагалі я повинна вам зізнатися, що після окупації у мене був справжній напад посадки квітів та інших рослин.Від усвідомлення того, що завтра може не бути, я посадила всі рослини, про які мріяла, але весь час відкладала. Навіть перебуваючи в окупації, я садила розсаду квітів. Незважаючи на повну відсутність інформації, я вірила, що Київ наш і що нас обов'язково звільнять.

Потім я довго чекала, коли нарешті запрацює наше відділення Нової пошти, щоби замовити рослини в моєму улюбленому Агромаркеті. На щастя, одесити теж вистояли і він працював. І мені дуже хотілося, щоб довкола було красиво незважаючи ні на що.

Sort:  
 2 years ago 

Чудовий конкурсний пост :)

 2 years ago 

Дякую:)

 2 years ago 

Як красиво! Дякую за участь 🌈

 2 years ago 

Рада, що сподобалося 😊

 2 years ago 

Скажу чесно - просто розмазала, краще ніж зробила фотки я не уявляю. МОЛОДЕЦЬ!!!!

 2 years ago 

Дякую 😊

 2 years ago 

Супер!!!

 2 years ago 

Старалась 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57558.50
ETH 2437.62
USDT 1.00
SBD 2.35