Color palette: Burgundy flowers

in Ukraine on Steem2 years ago

Вітаю, друзі!

Ну що ж, бордо так бордо! Ох, звучить-то як! Прям Версаль😁 Ну що ж, спробую відшукати моєму фотоархіві щось дійсно королівське для контесту від @olesia.

правила

Усі квіти, як завжди, із мого саду.

Почну, мабуть, з мого морозника. Квітка справді дивовижна, холоду не боїться і починає квітнути дуже рано. Точно не скажу, бо посадила його у дальньому кутку саду і завжди пропускаю початок. До речі .... Треба пересадити ближче, щоб така краса не пропадала даремно.
IMG_3650.JPG

Фіалка підходить лише частково, бо за фактом вона бордово-жовта. Дуже люблю фіалки, але вирощувати їх у мене не виходить. Вони зазвичай або однорічники або дворічніки. Я з великим ентузіазмом сію їх під зиму, але навесні забіваю, де саме, і старанно перекопую... Виживають лише найсильніші 😁
IMG_6869.JPG

IMG_7451.JPG

Натомість із лілійниками все простіше. Той ще бур'ян! Якщо прижився – не виживеш. Хоча я й не прагну 😉
IMG_8068.JPG

IMG_8073.JPG

О! Знайшла! Власне, побачивши тему контесту, я одразу подумала про цю лілію, але не впевнена була, що знайду фотографію. Але пощастило!
IMG_1225.jpg

IMG_8335.jpg

IMG_8337.jpg

Мальва. Вирощувала сама із насіння. До речі, мальви – завжди простий та бюджетний спосіб створити квітник.
IMG_8081.jpg

IMG_8082.jpg

Ось такий квітковий набір у мене вийшов сьогодні. Сподіваюся, підійде навіть Версалю😉. А якщо ні - то нам і вдома добре 😁

image.png

Sort:  
 2 years ago 

Чудові квіти!

 2 years ago 

Дякую)

 2 years ago 

7258xSVeJbKkzXhyseBP4PYz11eBDT8sW2oR1a4vfVFS6HmZMJVAudB8pojT5wozPayNzjSXifSpeRHjMLusiBeqqwaXx1XUfZQkwx4rnyQHF7EZV9qbce795eKScMM23k5AJnMHNsh1g.png

 2 years ago 

Боже, яка краса! Дякую за участь 🌈

 2 years ago 

Дякую за можливість їх показати 😊

 2 years ago 

Дуже красиво, а особливо цінно знати ще й те, що то із власного садка ☺️🏵

TEAM 5 CURATORS

This post has been upvoted through steemcurator08. We support quality posts anywhere and any tags.
Curated by : @pelon53

 2 years ago 

Thank you!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 69947.15
ETH 3908.93
USDT 1.00
SBD 3.71