24/02/2022-24/02/2023steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year (edited)

Ми не віріли. Ми мали плани, ми мали мрії. Це була звичайна ніч. Мої хвостобандерівці спокійно спали, я читала. Зовсім скоро ми прокинемось від вибухів. Воєнні літаки будуть носитись над дахом мого будинку так низко, що здавалося вони зачеплять його (мабуть мені пощастило, що саме над моїм будинком буде якийсь їхній маршрут). Я буду телефонувати доньці в Києв і чути вибухи в слухавці. А потім буде місяць в окупації. Це зараз я розумію, що по міркам цієї війни місяць в окупації - це не не найдовше, але тоді здавалося, що це ніколи не закінчиться. І буде перше квітня, коли наші прожинуть рашистів. І перша подорож до Київа аж через Макарів і ми побачимо все, що відбувалося навколо нас. А потім буде перша подорож в Ірпінь, щоб подивитися, чи має моя подруга ще дім. І буде чітке розуміння, що ми вже ніколи не пробачимо.

image.png
Житомирська траса. Клініка Адоніс.


Житомірська траса.

image.png
Житомірська траса.

image.png
Житомірська траса.

image.png
Міст в Макарові.

image.png
Макарів.

image.png
Макарів.

image.png
Макарів.

image.png
Ірпінь. ТРЦ Жираф

image.png
Ірпінь.

image.png
Ірпінь. Вбита музика

image.png
Ірпінь. Кладовище машин

image.png

image.png
Ірпінь. Будинок моєї подруги.

image.png

image.png
Ірпінь. Зруйнований міст. Вперше за 30 років я не змогла проїхати, мій бус був занадто великим, я не бачила, куди їду. На щастя нам допоміг один з наших військових.

image.png

image.png
Це було перше, що ми побучили в Ірпіні. Ми просто сиділи і плакали. Хлопці з тероборони намагалися нас заспокоїти, але куди там....

image.png
Ірпінь

Sort:  
 last year 

Вражаючі фото... Перший час був найтяжчим, аби якось пристосувати своє сприйняття

 last year 

Саме так, воно ж в голові не вкладалося. Зараз ми всі вже зовсім інші

 last year 

Який жах!(((

 last year 

Воно зараз скрізь жах( Нічого, ми сильні, ми переможемо

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 61470.93
ETH 3436.77
USDT 1.00
SBD 2.52