Не так вийшло як планував, але будемо ото все долати)

Всім привіт) Вийшло не так як планував з щоденними постами, а все це через відключення світла та відсутність інету від бомбування російських військових з террористичної країни рф. Ну то таке, не зупинять. Тому я декілька днів вже гуглю як зібрати безперебійне живлення для конвертера оптічного інету та двух роутерів. Хоч руки з нормального місьця стирчат, та все можу зібрати наче самостійно але як виявилось є багато "але")
По перше це не можу розібратись в готових схемах, яка краще підійде бо вони відрізняються як часом затримки перемикання, так і вольтажем. Дому вже почав шукати готові, вітчізняни, соморобні пристрої. Це не тількі підтримка своіх, та ледаче вирішення моєї проблеми- це спілкування з виробниками хендмейду та вивчення їх досвіду та його переймання собі у інструментарій. Тож отакой в мене додався напрямок для роботи на мишлення.
Якщо знайду щось цікаве то спробую щось вам показати, але маю сумнів що воно буду вже комусь цікаво мїнувши стількі часу з електрикою. Всім гуд найт. Буду скоро)
mqdefault.jpg

Sort:  
 last year 

Купила чоловіку ще в грудні все, що він попросив (просто у відповідному магазі часто буваю) – припой, паяльник, кабелі... А він акумулятори на аліку замовив. І шо ви думаєте?))) Втратив цікавість майструвати безперебійник, бо я йому цікавих книжок підсунула (читає під час відключень)🤣🤣

Нічого, вже скоро повернеться знов. Це захоплює. Я дуже релаксую коли щось майструю. Буває що нервую теж, коли не дуже вдається, але у більшості кайфую від цього хобі)

 last year 

вже й відключень нема)))

 last year 

Є інфа що енергію нам будуть інопланетяни імпортувати, вже якись випробуання їдуть)))

Але наскільки вони надійні партнери невідомо, тому краще підстрахуватись)

Дуже гарна інфа) Цікаво чи в них енергія з правильною синусоідою, чи буде газовий котел працювати?))))

 last year 

Я свій до автомобільного акумулятора підчепила)

Я теж думав, це саме простіше. Але в мене крім трьох девайсів з різним вольтажем на першому поверсі, ще на другому є роутер а він вже працює від 19вольт. Вже купив повишаючи плати, буду щось теж майструвати)

 last year 

https://steemit.com/hive-145157/@olesptasha/internet-bez-elektriki моє вирішення проблеми, один із варіантів

 last year 

а на скільки максимально вистачає безперебійника?

 last year 

На повному заряді акумулятора він витримав навантаження від роутера та оптичного терміналу 4 години. На довше світло у нас не відключали

 last year 

Зрозуміло, дякую. Буду пробувати також

я теж робив від УПСа, але в мене якісь трабл. Вигорають ключи після вкллючення у мережу, тобто він не автоматично перемикаеться і не виконує свою функцію на повну(

 last year 

Я от дістав неробочий безперебійник, зараз тільки замовлю нову батарею і все повинно вийти. Така ж система - конвертер та модем, але тільки в моєму випадку один модем в одній частині будинку, а інший - геть в іншій частині. Тому буду відновлювати два безперебійника. Пишуть хлопці, десь на 4 години повинно вистачати для модему

Я теж переробив безперебійник. Там треба відключити функцію green mode, додати кулер, додати отворів дляя повітря. Але в мене він чомусь не працює як БЖД бо вигорають ключи коли вмикаєшь у мережу 220(

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61436.95
ETH 3388.33
USDT 1.00
SBD 2.49