You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ода Тещі

in Ukraine on Steem2 days ago

Ну нафіг! Пішов я снідати! 😆😆 Нагнав мені тут апетиту))
Люблю пиріжки! Смачна штука, але потім доводиться гарувати, аби пузан не відріс))

Sort:  
 2 days ago 

Ну нафіг! Пішов я снідати! 😆😆

Пробач! Добре. що пост побачив не пізно перед сном, а то так би було ще більш болісно сприйняти усі ці тяготи, що дає пост...

 2 days ago 

доводиться гарувати, аби пузан не відріс))

О так, в мене вже потихеньку відріс - треба вмикати фізичні навантаження, а то так і в колобка можу перетворитись

 yesterday 

треба вмикати фізичні навантаження

Пузо це найскладніша зона 😅 Я колись було трохи набрав жирку і рік намагався позбутися його, але нічого толком і не допомогло, окрім урізання кількості калорій. Голодувати треба коротше)) А в ідеалі: голодувати + спорт 😀

 yesterday 

Голодувати треба коротше)) А в ідеалі: голодувати + спорт 😀

Почав саме з комбінації. Та от на рахунок голодування тут я рухаюсь ляхом виключення солоденького та мучного, що відносно швидко дає результат.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62059.45
ETH 2433.83
USDT 1.00
SBD 2.63