You are viewing a single comment's thread from:

RE: • Топ-фільм 📺

in Ukraine on Steemlast month

Я колись в 3 ночі пішла гуляти одна. Коли по всьому районі не було світла.

А ти смілива! 😏 Не кожна людина на це піде)

Справді тіні приймають інколи дивні форми ще й здається рухаються 😂😂😂

Це я теж знаю!) Особливо біля кладовищ та церков 😅

Sort:  
 last month 

Це я теж знаю!) Особливо біля кладовищ та церков 😅

Здається новостворений маньяк нарвався на когось на багато рівнів вищого ніж він сам.

😳

Точно смілива, чі дурна?
А то я ще в ночі до Дніпра сама ходила - тому , що там круто видно зірки.
Я звісно думала, що там взагалі темно буде, повний морок, в таких випадках зорі - сяють !!!
але на жаль ліхтарі не вимикають (((
Але зорі всерівно були супер. Кращі ніж там де є будинки.

 last month 

Здається новостворений маньяк нарвався на когось на багато рівнів вищого ніж він сам.

Можливо 😀

Точно смілива, чі дурна?

Смілива, бо пішла на це заради гарної цілі - подивитися на зірки! Але все ж це дуже небезпечна справа, є ризик натикнутися на недобрих людей з числа хуліганів/придурків/ґвалтівників і тому подібне. Носи хоч якийсь захист при собі 😏

 last month 

Але все ж це дуже небезпечна справа, є ризик натикнутися на недобрих людей з числа хуліганів/придурків/ґвалтівників і тому подібне. Носи хоч якийсь захист при собі 😏

Не зустрічалися мені такі. Може в мене ангел охоронець хороший за плечами. 🙃
Чі у тих хуліганів 🙃

 last month 

Не зустрічалися мені такі. Може в мене ангел охоронець хороший за плечами. 🙃
Чі у тих хуліганів 🙃

Можливо 😀

Привіт, Наташ)

 last month (edited)

Привіт.
🙋‍♀️
Виходить щось типу -
По лестнице вверх я однажды шагал
И вдруг, кого не было там, повстречал,
Назавтра опять не пришлось нам встречаться.
Когда ж перестанет он мне не являться?

 last month 

Гарні вірші ;)

 last month 

З книжки «ловець снів» Кінга.
Але автор у цих слів інший.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45