You are viewing a single comment's thread from:

RE: Визнач своїх предків?

in Ukraine on Steem4 days ago

Перша леді супер. Така реалістична, я б таку красуню не забраковувала. 😅

Згоден, гарна, але все ж такого роду контент я намагаюсь не постити 😁

А вже потім помічаєш, що тобе все дитинство обманювали і русалки не налягають на (.)(.) ракушки ….

😄😄 Ну це дивлячись для якої саме аудиторії створена русалка)

А на другому зображенні гарне вбрання, я думаю як раз для роботи в тому квітнику що по заду підходить )))

Так, у такому і квіти підрізати і огірки пропрлити в самий раз буде 😆

Sort:  
 4 days ago 

Згоден, гарна, але все ж такого роду контент я намагаюсь не постити 😁

Можна було в іншому редакторі додати квіточки
🌸 🌸
Або щось креативніше, наприклад голови коней 🐴🐴

😄😄 Ну це дивлячись для якої саме аудиторії створена русалка)

Я в дитинстві любила Аріель.

IMG_4710.jpeg

 3 days ago 

Або щось креативніше, наприклад голови коней 🐴🐴

Нічогенька така кентавриня вийшла б 😆
Привіт ;)

 3 days ago 

🙋‍♀️ привіт.

Ось тут також не погана )))

image.jpeg

 3 days ago 

Хахаха)) Хотів тут пожартувати, але це буде надто неоднозначно, тому утримаюся 😆

Гарна кентавриня!)) Це твое фото?)

 3 days ago 

Ні)
😂
Я не настільки відірвана від землі) щоб робити такі фотознімки 😂
Знайшла в інтернеті.
Креативно як не крути.
Мене теж цікавить де розміщена голова ….
ЯК НАВЧИТИСЬ УТРИМУВАТИСЯ ???

 3 days ago 

😀😀

Мене теж цікавить де розміщена голова ….

Відповідь цілком очевидна, але все ж я думаю, що між ногами)))

ЯК НАВЧИТИСЬ УТРИМУВАТИСЯ ???

Дивлячись від чого 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67363.69
ETH 3247.42
USDT 1.00
SBD 2.66