You are viewing a single comment's thread from:

RE: Кнут, пряник та образ трикстеру.

in Ukraine on Steemlast month

Я сьогодні в коментарях отримала кнута та пряника

Пряник це зрозуміло, а кнута за що?! 😅

На прикладі цього сну можу розповісти наступного разу, як я трактую сни. Але - лише після запросу)

Це дуууууже складна тема. Цікаво було б почути)
Особисто я їх ніяк не трактую, просто дивлюсь і отримую післясмак, якщо вони класні)

Sort:  
 last month 

Зі снами складно. Я б їх не трактувала.
Але мушу. Чомусь вважаю, що вони допомагають мені в творчості з зірками.
І чомусь, вони мене ні разу не підводили.

Я вже думаю , що з публічним трактуванням я перегнула палку.
Але можливо я все ж рішуся на це)) дякую за коментарі )))

 last month 

Пряник це зрозуміло, а кнута за що?! 😅

Я вже не памʼятаю 😂
Вже мізки в інші за вчора виплавилися.
Та ще й роль фріка на себе вдягнула, коли писала допис.
😂😂😅
В такому випадку пишу, все що в голову полізло без фільтрації.
Дуже допомагає він мені, не перший раз користуюся. Включила дурня і пишу.
А без нього, тяжко, треба думати, що пишеш. Переживаєш чі не наплутала і інше подібне.
А тут ніби прикриваєшся маскою бешкетника. І говориш все що твій радіо приймач у голові прийняв чі зловив 😅😅😅

 last month 

Та ще й роль фріка на себе вдягнула, коли писала допис.
😂😂😅

Ну не знаю, я фрік-контенту не помічав) Почувайся вільно і не стримуй себе, ніхто тобі і слова не скаже. Вкінці кінців кожен має право виражати свої думки у тій формі, в якій він вважає за потрібне)

 last month 

Дякую. Мені деякі речі не зручно писати. 😅Хоча ти все кажеш вірно.

 last month 

Незручно спати на стелі, а все інше цілком нормально 😀

 last month 

Може колись звикну;) 😅

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 60535.47
ETH 2656.26
USDT 1.00
SBD 2.46