You are viewing a single comment's thread from:

RE: Оріон в ведичній астрології.

in Ukraine on Steem2 months ago

Все це дуууууже темний ліс для мене, чорний взагалі)) Про зодіак я знаю лише те, що я Риби 😆

Sort:  
 2 months ago (edited)

Це вже щось 👍🏻
Тепер я тебе набагато краще знаю, знаючи що ти рибка ;)

 2 months ago 

Тепер я тебе набагато краще знаю, знаючи що ти рибка ;)

Це багато про що говорить? 😀

 2 months ago 

З важливого - ти не кусаєшся :)
Можна навіть сказати добрий :)
А все інше маленькі нюанси.

 2 months ago 

😀😀

З важливого - ти не кусаєшся :)
Можна навіть сказати добрий :)

Кусь! 😆
Ну, загалом, все вірно!))

 2 months ago 

Ради експерименту. Маленькі риби, в ранньому віці, проявляють інтерес до церкви.
Щось типу подобається туди ходити, правда ?

 2 months ago 

Ради експерименту. Маленькі риби, в ранньому віці, проявляють інтерес до церкви.
Щось типу подобається туди ходити, правда ?

Та ні) Я за все життя у церкві був здається двічі: коли мене малим хрестили і років в 10 коли бабцю на той світ проводжали. На цьому мої контакти з церквою обмежилися)
А от до містики, так, інтерес завжди був👻

 2 months ago 

Дякую за відповідь)
Там теж купа містики )))
Раніше ще й цвинтарі поруч з церквами знаходились.

 2 months ago 

Там теж купа містики )))

Є таке) Обожнюю фільми про екзорцистів. Хоч я і скептик, але всеодно дуже цікава тема))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58111.37
ETH 2571.51
USDT 1.00
SBD 2.47