You are viewing a single comment's thread from:

RE: Contest // 💻Computer stories💻- #6 - My First favorite computer game / Моя перша улюблена комп'ютерна гра

in Ukraine on Steem4 months ago

Навіть не чув про ці ігри, грав в основному в GTA та NFS 😁

Sort:  
 4 months ago 

Блін, от я писала-писала, а це вже третій комент, коли хтось каже, що про все це навіть не чув)) Про ГТА я чула звісно, але поки що так і не пограла, хоча мені імпонує ідея після поганого дня піти бити пики в компʼютерній грі, але мені завжди хочеться, щоб був якись крутий та складний сюжет, тож шукаю саме таке, і гра, про яку я написала то 100% попадання у мої смаки. Можна бути крутим сітхом і бити пики, і водночас слідкувати за сюжетом, який там справді класно продуманий і я купою неочікуваних поворотів))

Я чесно кажучи сподівалася, що хоча б у Відьмака народ грав, бо це ж школа ігор відкритого світу, так само як і Скайрим. Ті, хто грав років за 20 тому повинні були потрапити на Моровінд, який потім вже доріс до Скайриму, це продовження. Я тоді була в одинадцятому класі і ще не гралася взагалі, але про гру мені тоді розповідали друзі, тож я бодай про неї чула))

А взагалі-то однією з моїх перших були герої меча та магії, але у правилах конкурсу сказано улюблена, тож я скористалася цією обмовкою і написала про більш сучасні))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61882.63
ETH 2581.51
USDT 1.00
SBD 2.56