You are viewing a single comment's thread from:

RE: 111 книжок, які я раджу прочитати | 111 Good Books To Read

in Ukraine on Steem2 years ago

А що то за Чак Паланик? Чорнушник? У нього і "Кишки" і "Снаф" 😅 Я люблю жахи))

Sort:  
 2 years ago 

Шикарний мужик, цей Чак Палагнюк))) Тим паче, українського походження :)
Кишки – чорнуха, так, Снаф троооошечки менша чорнуха))) але не така, як у Кінґа — зовсім інша, без магії і надприродного, просто огидні вчинки людей:)
Кінга, до речі, я не вписала, мені шось не сподобався😸
А на подобі Паланика ще пише Олесь Ульяненко, теж багато його перечитала😅

 2 years ago 

Цікаво, може якось почитаю, бо я теж на якийсь відсоток чорнушник 😅

Кінґа ніколи не читав, але бачив багато фільмів знятих по його творам, типу:
• Воно
• Кладовище домашніх тварин
• Крістіна
• Кері
• Зелена миля
Може ще якісь, не пам'ятаю 😅

 2 years ago 

я трейлери бачила, але фільми дивитися ніколи не було настрою))))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57659.68
ETH 2443.81
USDT 1.00
SBD 2.36