• Про кіно: новинки 2024-2025 🎬

in Ukraine on Steem5 days ago

Logopit_1727335208185.jpg

Вітання ✌️

Чесно кажучи, якихось підготовлених ідей для сьогоднішнього посту у мене не було (але я б придумав, особливо коли строки затискають 😁). Думати не довелося (мозок схвально та ухмиляючись підморгнув висловлюючи повагу 😆), бо я швиденько знайшов кілька крутих майбутніх прем'єр, якими просто зобов'язаний поділитися з вами! ;) Думаю, як мінімум один з них зможе добряче зацікавити вас... але про це трохи пізніше.

А зараз відволічемося буквально на кілька секунд аби глянути що цікавенького можна подивитися на цьому тижні в українському прокаті 😏

🎬 "Озброєні піснею"
Документалка про українських музик, що надихають своєю творчістю наших воїнів.

🎬 "Великий маніпулятор"
Комедійний трилер про дивну сімейку на чолі з папашкою-дурачком.

🎬 "Не говори зі злом"
Моторошна історія про справжнього ман'ячелу, який заманив до себе в кубло нових жертв. (Наявність памперсу при перегляді обов'язкова! 😏)

На цьому все. Наче)...
Повернемося до майбутніх прем'єр, які вийдуть у великий світ вже у наступні кілька місяців.

Починаємо! 🎉

Logopit_1709554916190.png

«Конклав»

Оригінальна назваConclave
Рік2024
Жанрдетектив, трилер
У ролях⭐ Рейф Файнс ⭐ Стенлі Туччі ⭐ Джон Літгоу
Прем'єралистопад 2024

Першим ділом завітаємо на чайок до ватиканських святош, в надії дізнатися якісь цікаві таємниці місцевого життя та його устрою.

Дія фільму це 72 години після смерті Папи Римського, за які кардинали мають обрати нового Папу. Розпочато терміновий процес конклаву. Відповідальним за вибір нового очільника є кардинал Лоуренс, який вимушений дивитися на всю цю брудну боротьбу за престол між прогресивними лібералами, реакціонерами-расистами та хапугами 💸
Весело 😏

Цікаві слова чувак каже в кінці трейлеру. Дуже цікаві)

Критики вважають цей мувік одним з кращих фільмів року і високо його оцінили.
Мабуть таки є за що 😏

Logopit_1709554916190.png

«Злодії 2: Пантера»

Оригінальна назваDen of Thieves 2: Pantera
Рік2025
Жанрбойовик, кримінал, трилер, драма
У ролях⭐ Джерард Батлер ⭐ О'Ши Джексон мл. ⭐ Джордан Бріджес
Прем'єра9 січня 2025

А зараз трохи про злодюг 😁

Фільм є продовженням кримінального хіта 2018 року «Злодії» (Den of Thieves).
До речі, я вважаю перший фільм одним з найкрутіших бойовиків в історії кіно. Дуже енергійна стрічка! 💪

Цього разу екшн перенесеться з LA до Лазурового узбережжя Марселя, де знаходиться велика діамантова біржа. «Великоий Нік» О’Брайєн (Джерард Батлер) піде на все аби взяти за дупу свого старого "друга", який вислизнув з його рук в першій частині.

Думаю стрічка буде дуже крута, але звісно ж вона не переб'є фільм 2018 року (моя особиста думка).

Logopit_1709554916190.png

«Мікі 17»

Оригінальна назваMickey 17
Рік2025
Жанрнаукова фантастика, пригоди, драма
У ролях⭐ Роберт Паттінсон ⭐ Стівен Йон ⭐ Марк Руффало
Прем'єра31 січня 2025

А на десерт у нас те, що обіцяє стати черговим шедевром... зважаючи на його батька - оскароносного південнокорейського режисера Пон Чжун Хо, відомого за картиною «Паразити» (Золота пальмова гілка Каннського кінофестивалю, + чотири нагороди «Оскар», в тому числі за Найкращий фільм).

Основою для мувіка став науково-фантастичний роман Едварда Ештона «Міккі-7».
Наш герой - робот Міккі в людській подобі, якого запрягли до участі у колонізації крижаного світу Ніфльхейм. Мікі є «відновлюваним співробітником», якого воскрешають щоразу після загибелі завантажуючи його розум в нове тіло. Під час сьомої місії Мікі втрачає зв'язок з базою, а повернувшись додому дізнається, що його вже заманили... ним же 😁

Чекаю на фільм! Однозначно! ;)


От і все на сьогодні, кінолюбителі :) Сподіваюсь до наступного четверга з'явиться ще немало цікавого матеріалу про який також захочеться розказати 😏

Вдалого дня всім, друзі 🍀

Logopit_1709538439686.jpg

Sort:  
 5 days ago 

Ооо, які актори в "Конклаві"

Не думав, що головну роль дадуть актору Воланд е мор ту

Додам укр трейлер, щоб було зручніше шукати

Цей мувік я вже чекаю...

 5 days ago 

Вау)))Остання фраза з трейдеру, просто вразила мене, а ж захотілось десь занотувати ці слова, щоб використати їх в одному з наступних дописів. Так в тему зайши. Пардон, що влізла))))

 5 days ago 

Скажи класний!!! І актори бомбезні... Я спочатку думав, що в основу взяли роман Дена Брауна, про який я недавно тільки писав, та виявилось що роман інший, та від того не менш цікаво буде подивитись на фільм..

 5 days ago 

Не знаю чи класний остання фраза сподобалася просто.
Я згадала «Євротур» фільм. Дивився такий ?)

 5 days ago 

Якщо й дивився то дуууууууже давно бо не пригадую... Блін хоч бери і додавай до закладок... Цікавий фільм? Вартий уваги?

 5 days ago 

Ні, тобі краще не дивитися. Точно не сподобається. Він такий пошлий, не знаю яким збочинцем треба бути, щоб таке дивитися.

 5 days ago 

Кращої рекомендації для фільма важко знайти. Вже в закладках... Чекає на свій час, щоб бути проглянутим у всіх деталях 😋

 5 days ago 

Ну там хоч і пошло та все скромно - не облизуйся , голих тіл ніби не буде.

 4 days ago 

Не треба мене ображати, мадам!
😆😆

 4 days ago 

Я сама його дивилася місьє. ))))
І можливо не один раз;)

 4 days ago 

Вау)))Остання фраза з трейдеру, просто вразила мене

От, тому я і написав про це у пості. Вона проста, очевидна, але настільки істинна...

 4 days ago 

Я прочитала допис, а трейлери я дивлюся лише якщо зацікавив опис фільму, а тут якась релігійна політика, в основному це не мої теми, тому не подивилася.

Але коментар від краніума зацікавив, признаюсь - словом Воланд де Морт, я взагалі не уявляла який актор його зіграв, тож це був шанс дізнатися 🤣🤣🤣

Тож я глянула трейлер, який Льоша скинув, написала коментар, а потім піднялася вгору, щоб ще раз перечитати, що ти написав про цей фільм, тоді вже побачила, що ти написав те саме, тож я просто посміхнулася сама до себе, подумала - це ж треба, як збіглися думки, але звісно вже не стала про це писати ….

 4 days ago 

Не думав, що головну роль дадуть актору Воланд е мор ту

Я спочатку глянув трейлер і думаю щось наче харя знайома, а потім допер хто це))
Теж з задоволенням глянув би!)

 5 days ago 

Ніфльхейм - це цікаво)))
Де є міфологія, там завжди має бути ніс Діо-Дао)))
Щоб рознюхати, що там таке назнімали )))

 4 days ago 

Ніфльхейм - це цікаво)))

Атож! Навіть дуже цікаво ;)

Де є міфологія, там завжди має бути ніс Діо-Дао)))
Щоб рознюхати, що там таке назнімали )))

В цьому я не сумніваюсь, Наташ! 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63396.97
ETH 2619.18
USDT 1.00
SBD 2.80