• Конкурс "Вид з мого вікна"

in Ukraine on Steemlast year

Logopit_1682412140542.jpg

Вітання ️🖐️

Вирішив розпочати свій тиждень на Стімі з конкурсного допису, адже це найлегше і найпростіше! Треба тільки камера да вікно! Ідеальний варіант для початку 😏

Якщо ви теж не бажаєте напружуватися, як і я, тоді доєднуйтеся до конкурсу від @strecoza "Вид з мого вікна".
Деталі отуто 🙃



Не так багато часу минуло від мого попереднього посту про "види з вікна" 😅 Але зміни відбулися кардинальні! Ні, Діснейленд за вікном не з'явився, як і пальми, ну і все інше теж. Зате зазеленіло як!!! 😁

Нарешті за вікном не сіре, похмуре щось... а справжня, весняна, квітуча природа! Гарно 🙂

IMG_20230425_104932_HDR.jpg

Під вікнами у нас не тільки берези, але ще й купа іншого добра! (Звучить так собі, але я про рослинність 😆). Ось цей квітучий організм - це вишня, щоправда самих вишень на ній росте дуже мало, з невідомих мені причин. Можливо тут якась аномальна зона, чи просто їх хтось жере вночі))

IMG_20230425_104943_HDR.jpg

Погода сьогодні вранці була просто чудовою. Дуже сонячно і зелено, блакитне небо з поодинокими пухнастими хмарками. А от пташок чогось не чутно...сплять може.. Хоча пізніше я все ж почув їх!) А на той момент до мене доносилися лише звуки булькотіння невідомих створінь під під'їздом, які хаотично і безцільно крутилися біля лавки (довбані торчки 😄), чи просто бухарикі, не знаю)) На щастя, вони дуже швидко дематеріалізувалися і двір знову став чистим :)

Температура повітря у нас також підвищилася, стало трохи тепліше, але до повного тепла ще далеченько.

Чудового всім дня, друзі ✨

Logopit_1673453821739~2.png

Sort:  
 last year 

клас!

 last year 

Дякую ;)

TEAM 5 CURATORS

This post has been upvoted through steemcurator08. We support quality posts anywhere and with any tags. Curated by: @chant

 last year 

Thank you so much 😊

 last year 

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60295.64
ETH 3298.00
USDT 1.00
SBD 2.37