• Конкурс - «Об'єкт тижня» #68

in Ukraine on Steemlast year

Logopit_1680768461069.jpg

Привітоси 🖖

Сьогодні знову беру участь у конкурсі (благо, у нас їх вистачає 😉).
Конкурси - це не тільки можливість написати прикольний допис, але й зекономити свій час, бо принаймні не треба ламати голову і думати: про що ж написати, блін?! 😄

Якщо ви такі самі ліниві як і я, тоді доєднуйтеся до конкурсу від @strecoza - Деталі тутачке.



По-перше, це мій дебютний алкопост у кар'єрі блогера! Ніколи ще не писав наче про речовини, що спричиняють змінений стан свідомості 🥴

Взагалі, алкаш з мене як з рашиста розумна людина. Тобто ніякий 😅 П'ю я дуже рідко, навіть не по святах. Щось воно якось не надто заходить мені. Я більше по кокаїну. Жартую))

Все ж щось з алкоголю мені вдалося знайти, і це не забродивший березовий сік, ні 😏

IMG_20230406_122026.jpg

Бахнемо по пивцю? 🍻

Ця банка пива валяється у мене в холодильнику ще з Нового року. Здається з 25 грудня 😅 От тоді я і пив крайній раз (зіпсований березовий сік не рахується 😏😆).

Взагалі, мені більше подобається мутити різні коктейлі, ніж пити звичайний міцний алкоголь. А пиво - це кращий вибір для гарного літнього вечора. От хай і стоїть до літа. Може буде привід якийсь 😏...

Чудового вам дня, друзі 🍀

Logopit_1673453821739~2.png

Sort:  
 last year 

Ти явно не "алкоголік"!)))

 last year 

Ахаха) Мабуть бо від природи наче під мухою увесь час 😄 На позитиві!)

 last year 

як ту не посміхатись?))Дякую за рекламу мого конкурсу))
Дякую за участь))

 last year 

Дякую за прикольний конкурс!))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59374.25
ETH 2544.66
USDT 1.00
SBD 2.47