• Конкурс фото пародій (Асфіксія неминуча)

in Ukraine on Steem2 years ago

Logopit_1666873773684.jpg

Всім привіт 🖐️

Ось нарешті і я вирішив взяти участь у конкурсі фото пародій від @antorv. Взагалі, хотів ще вчора, але не вийшло по часу, і до того ж був у пошуку ідей 🤔

Цей конкурс - це чудова можливість гарно провести час і отримати заряд позитиву!)
(Я отримав 😆)

А якщо і ви хо, то долучайтеся до конкурсу і дурійте разом з нами))




З париками я поки нічого не придумав (хоча була ідея з використанням морської капусти 🤔), тому Тарабарову я не буду пародіювати)

Отже, я взяв КилимЧєла за жертву своєї пародії 😏

7258xSVeJbKkzXhyseBP4PYz11eBDT8sW2oR1a4vfVFS6HrFS7V3RcNZ1RsLYfJR9pmVXfW62CnwmMDQxxRpPjSkcJdUa94oY5eZu2QGsg2VqmPz3JrHTrtBqL2NTg8BrfnQm1LSuqTCa.jpg
КилимЧєл

На всю цю шнягу я витратив десь годину часу і ледь не задихнувся 😆

Отже, мені знадобилося:

✓ Чорна футболка
✓ Окуляри
✓ Шапка
✓ Рукавичка (яка все ж відпала на кадрі 😆)
✓ Арафатка
✓ Кіт (його роль виконує знайдений міховий виріб 😅)
✓ Клітчаста кофта, яку я вкрав у сусідів (жартую))
✓ Стійкість до задушення
✓ Одна дуже непривітна фронтальна камера
✓ Один Andrea

Зі всього цього я зліпив ось це 😆👇

IMG_20221027_131941~3.jpg

Коротше, за основу я взяв свою арафатку. Були ще деякі труднощі з видимістю через темні окуляри... 😅

Logopit_1666886076924.jpg

Проблема з видимістю дуже сильно зятягнула процесс, а дуже скоро я відчув і задуху))
У нас вже досить тепло в квартирі, я ходжу в футболці, а тут ще та тряпка на харі... дихати було дуже важко))

IMG_20221027_131715~2.jpg

Але і це не всі труднощі з якими я стикнувся. Довелося фотатися на фронталку з використанням таймеру. По-перше, фронталка хріново знімає при тьмяному освітленні. По-друге, я все ніяк не міг налаштувати ту довбану камеру, вона весь час була у розфокусі коли я віддалявся від неї. Коротше, фотограф з мене ніякий))

Все ж, щось та й вдалося зробити)) Час я дійсно провів весело і з вогником 😅

Всім гарного вечора 🍀

Logopit_1664025122326.png

Sort:  
 2 years ago 

Прикольно!)))

 2 years ago 

Дякую))

 2 years ago 

Норм вийшло, за то було весело.

 2 years ago 

Це так, 100% 😁

 2 years ago 

Аааааа клас!!!))))) Отож, ці фотомарафони веселять, я за карантин напробувалася, ржачно було😅

 2 years ago 

Ахаха)) Таки веселять 😄
Якщо ще пародії будуть, я спробую краще підготуватися 😏 Вже є ідея купити фаршу, якщо Крюгер... от тіки ще не придумав як його на харі закріпити 😆

 2 years ago 

ахахаха)))) Крюгера, мабуть, не варто загадувати))))))

 2 years ago 

Ну, мабуть так, ти маєш рацію, Стім до такого ще не готовий)))

 2 years ago (edited)

Браво!))))
4gZTTLyoV1msFb1u1BdB14ZHSP5sNg8hbP9cbJyTmUqfzLXDahmRCHt9P8dapJzyMY5rDdVwG635yN4dEwVckcVMKCKJgfh6NJbKckDjqtmPsBRSfh4Q6hHYQjDEAwSu5vaNhoLNwDxdj1Af5C4viwnxV9jfw8MQwR7.png

 2 years ago (edited)

Мучос ґрасіас)))

 2 years ago 

Дуже круто, а кіт який красень! Я б і не додумалася замість кота щось міхове. Та у мене у квартирі все спортивне, з хутра тільки пахви у чоловіка 🤣

 2 years ago 

Дякую)) Ну так не обов'язково ж точно копіювати оригінальні предмети з фото, головне щоб просто схоже було)) Нема кота - знайди хутро чи якусь подушку ворсисту, нема парика - використай якісь вірьовкі)) Тут чим дурніше тим краще 😄

з хутра тільки пахви у чоловіка 🤣

😆😆

 2 years ago 

Та я зрозуміла, але у мене фантазія у відпочинку.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64076.80
ETH 3516.36
USDT 1.00
SBD 2.64