• Date: 13.8.2022 • Warblog Ukraine 🇺🇦

in Ukraine on Steem2 years ago

stopwarblog_steemit_andreaboji_000111.jpg

Привіт всім 🖐️ ️

Чергові нудні вихідні з купою справ та клопотів.

Сьогодні якесь дивне самопочуття) Відчуваю себе вареним, неначе мене притисло штангою 😅 Може через спеку.

На вихідних, як завжди, треба прибрати хату, хоча іноді дуже ліньки. Цим сьогодні і займався. Ще готував салат "Шуба". Не їв її мабуть вже місяців 6-7.

Ось і весь день, якщо коротко :)

Увечері, як завжди, потренуюсь і піду дивитись кіно. Можливо якісь комедії)



Давненько я нічого не розказував про битіє моєї подруги Іванки.

Вона вже десь з тиждень як вдома. В Польщі їй вдалося більш-менш непогано підзаробити. Всім дуже вдячна на підтримку!)

Вже знову рветься на роботу і підшукує варіанти. Можливо, скоро знову поїде.

Вчора була у місті (Рівному) у справах і надіслала мені пару цікавих фото 😏
Якими я ділюся і з вами, з її дозволу звісно!)

IMG_20220812_185429_114.jpg

IMG_20220812_185431_153.jpg

Мабуть заготовка секретної лабораторії для виведення бойових Тиранозаврів, що будуть їсти "невинних" російських солдат в трусіках 😄

До речі, у них в лісі, біля села, поперли гриби. Каже, що дуже багато)

IMG_20220813_100446_278.jpg

Сьогодні вранці ось надіслала мені фото своєї здобичі)

Гарних вихідних, друзі!)

ВСІМ МИР✌️

steemit_logo_andreaboji_001.jpg

Sort:  
 2 years ago 

Грибочки - просто супер! А в наших краях лісів немає...

 2 years ago 

Блін, це прикро.. але ж гриби хоч десь ростуть у вас?)

 2 years ago (edited)

Ростуть на острові Хортиці, тільки їсти їх не рекомендують, бо в Запоріжжі повітря від вибросів металургійних заводів дуже погане, а гриби вбирають його в себе, як ніхто!

 2 years ago 

Сыроежки, на супчик самое оно

 2 years ago 

А я б піджарив з картоплею і цибулею, це улюблена страва з лісових грибів)

 2 years ago 

Та можна, і в горшику з картопелькою можна, і просто пожарити, чи одварити і з цибулькою, часничком, трохи оцету та олійки, море можливостей)))

Сьогодні ходив на ринок, там продавали білі гриби, хотів взяти, поки не узнав ціну... 70 злотих за 6-7 середніх штук. 500 грн... Карл. Тому, моїй заздрісті нема меж)

 2 years ago 

Ого 😅 Я сам великий фан грибів, у нас зазвичай тільки шампіньйони в магазах, на щастя недорого) Непогані гриби, але з лісними їм ніколи не зрівнятися. На базарі можна щось знайти по більш-менш нормальній ціні, але я не так часто там буваю)

 2 years ago 

А я вже й хотіла питати, що там Іванка :)

 2 years ago 

Ну от, новини якраз вчасно))
Все добре у неї, потрошку піднімається) Настрій теж став більш оптимістичним, хоче знову на роботу їхати)

 2 years ago 

Хороший приклад гарно оформленого поста! Так тримати!) Рррррр!

 2 years ago 

Дякую :) Радий це чути, отже йду в правильному напрямку!)
Не без допомоги одного з минулих постів щодо оформлення, потягнув собі кілька ідей) Дякую, до речі! 😏👍

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66937.04
ETH 3270.78
USDT 1.00
SBD 2.74