• Contest "Моя улюблена страва" | Сніданок чемпіонів 🦸

in Ukraine on Steem2 years ago

Привіт, гурмани 🖐️

Сьогодні я беру участь у конкурсі "Моя улюблена страва".
Запрошую доєднатися і всіх вас до цієї смачної ініціативи та додати нашій спільноті ще більше дурманячих ароматів та смачних фоток ваших шедеврів :)

А тепер до справи і всім бон апеті ✨




Logopit_1662751649610.png

СНІДАНОК ЧЕМПІОНІВ🦸

Так, ну по-перше мій улюблений шашлик вже присутній в пості від @olesia, а так як повторюватися було б не бажано, да і готувати його зараз ніде. Хоча у мене були ідеї пожертвувати табуреткою на дрова і замутити вогник на балконі, але мені сказали, що це невдала думка... 😏

Коротше, хочу поділитися з вами рецептом мого улюбленого сніданку. Він дуже простий, але водночас смачний та поживний. Це яєчня "А-ля Андре", яку я їм вже досить давно. Ні, ще не набридло, але коли це станеться, я модернізую рецепт)

Нам потрібен ось такий простий набір:

IMG_20220909_113154~2.jpg

• Яйця
• Ковбаса
• Цибуля
• Цибуля зелена
• Багет
• Помідор
• Часник
• Сіль/Перець/Спеції

Взагалі, ще потрібні шампіньйони, але вони закінчилися, а пертися зрання до магазу мені було ліньки, тому домалюйте гриби самі :)

Спочатку я готую грінки, нарізаю багет (важливо аби він був м'який та свіжий) і злегка підсмажую до тоненької, рум'яної скоринки. Всередині грінка має бути дуже м'якою та ніжною.

IMG_20220909_115446_HDR~2.jpg

На готові грінки я додаю трохи спецій, слайс помідорки і давлений часник. А ще зовсім трохи зелені і перцю.

Тепер до яєчні.
Спочатку я смажу цибулю з грибами, коли вони доходять до кондиції, я знімаю сковорідку з вогня, аби вона охолола (Буквально на пару хвилин, інакше розбивши яйця на розпечену сковорідку від яєць залишаться тільки чіпси, а не білок середньої прожарки)

Потім, знову ставимо на плиту і розбиваємо яйця поверх грибів з цибулею. Декілька хвилин на маленькому вогні і яєчня готова)

IMG_20220909_115603_HDR.jpg

Додаємо трохи цибульки, перцю і звісно ж ковбаси!) На гарячому яйці вона стає ще більш ароматною.

IMG_20220909_115521_HDR~3.jpg

Ось такий у мене сніданок)
Трохи раніше готував американську яєчню, але вона мені набридла. Іноді ще роблю щось на кшталт піци, тобто виливаю взбиті яйця на сковорідку і кладу наверх все що є: ковбаса, овочі, зелень, гриби, сир (він дуже смачний коли плавиться на яєчні)

Смачного і гарної всім суботи! :)

ВСІМ МИР✌️

steemit_logo_andreaboji_001.jpg

Sort:  

Я коли побачив головну фотку, то одразу яєчні з колбаскою захотів)

Виглядає дуже смачно.

 2 years ago 

одразу яєчні з колбаскою захотів)

Класика)) На сніданок завжди йде на ура!)

Для мене раніше було залізне правило їсти по 5 яєць кожен день.

Так вкусно виглядає. Самому захотілося такого омлету

 2 years ago 

Дякую, що зацінили :)
Якби через інет можна було пригостити, я б поділився)

 2 years ago 

Смакота!))) Це ж треба таке побачити о 21.00!))) Прийдеться холодильник на замок закривати!)))

 2 years ago 

А чого, о дев'ятій теж можна перекусити, то післявечеря 😁😁

 2 years ago 

100 років грінки не їла))) це все через те, що сідаю з думкою "постараюся уникнути хліба". Але потім все одно відрізаю собі скибку 😄

 2 years ago 

Ну а куди без хліба, навіть бутерброд не зробиш)) А грінки ще смачніше))

Дякую за участь!)

 2 years ago 

Ой який класний сніданок! Їсти захотілося одразу!

 2 years ago 

Ну то бон апеті, якщо ще не вечеряла :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69671.74
ETH 3835.28
USDT 1.00
SBD 3.49