• Computer stories | Історія моїх моніторів 🖥️

in Ukraine on Steem3 months ago

Logopit_1716274423387.jpg

Привіт всім ✌️

Думав про що сьогодні написати пост і на очі потрапив конкурс про компухтєри від @sergeyk, а про компи я ще наче ніколи не писав... 🤔 Тож, вибір зроблено. Напишу свою невеличку історію володіння та користування (зосереджуся на моніторах, коли вже така тема).

Ознайомитися зі всіма правилами проведення конкурсу можна ось ТУТ 😉 Долучайтеся, якщо буде бажання.



Всю свою історію моніторів я наврядчи згадаю, тому розкажу про два найважливіші для мене.

Перший з них став моїм справжнім пропуском у світ віртуальності, де був інет та купа захоплюючих ігор. Цей монітор навіть не належав мені, я лише брав його у погодинне користування 😅 Це було приблизно на початку нульових. Компи тоді вартували скажених грошей і мало хто міг собі їх дозволити... але всі мали нестримне бажання юзати цю шайтан-машину! Звісно, попит завжди народжує пропозицію... всюди, як гриби після дощу, почали з'являтися комп'ютерні клуби, де можна було оволодіти цім чудом техніки всього за пару гривень на годину. Я тоді був малим і грошей у мене не було, як і у моїх друзів, але іноді батьки давали нам трохи банкнот на морозиво та чіпси, які швидко зникали в таких от клубах за улюбленою грою в GTA 😅 Ця безцінна година завжди пролітала за кілька хвилин...

Я вже не згадаю модель того монітору, але я пам'ятаю яким він був)

Logopit_1716274647084.jpg

Ось таким 👆😅

Тоді ця техніка здавалася чимось космічним! Зараз же це просто брухт, який і задарма ніхто не візьме)

Коли я був підлітком, мені нарешті подарували перший комп. Це був дуже крутий на ті часи апарат, ще й з нереально бомбезною аудіосистемою на 5 колонок. Мама тоді всі свої гроші на цей подарунок витратила 😅 Я їй дуже вдячний!)

Комп привезли ось з таким монітором 👇

678581396_monitor-22-lg.jpg
Source

Це був LG на 22 дюйми. Виглядав він просто гігантським на фоні тої техніки до якої я звик)
З тих пір я сидів на ньому увесь свій вільний час на протязі багатьох років. Я був затятим геймером... відтягти мене від компу було просто неможливо 😅 З часом, мене якось попустило. Зараз я дуже рідко використовую комп'ютер для ігор, це вже не затягує як раніше)

Гарного всім дня, народ 🍀

Logopit_1709538439686.jpg

Sort:  
 3 months ago 

гарний був початок)) а далі? на тому флетроні LG 22 все й закінчилося, чи він зараз осторонь, а зараз в ходу ноутбук?

 3 months ago 

а далі? на тому флетроні LG 22 все й закінчилося, чи він зараз осторонь, а зараз в ходу ноутбук?

Зараз ноут є, але той комп досі живий))

 3 months ago 

Вчора була темрява...довелося "працювати" за ноутом((( жах, але економить моє резервне живлення)))

This particular post just make me remember my first monitor that I so much always love then before it actually spoilt. That actually makes me.to get a laptop

 3 months ago 

Yes, a laptop is a good thing! ;)

 3 months ago 

Ооооо, у всіх спочатку була така цеглина, і скрізь казала, що вона ззаду випромінює мало не радіацію)) У мене перш ніж зʼявився нормальній монітор з сучасним співвідношенням сторін був іще шедевр техніки - плаский, але квадратний))

 3 months ago 

у всіх спочатку була така цеглина, і скрізь казала, що вона ззаду випромінює мало не радіацію))

Я щось таке пам'ятаю 😆

був іще шедевр техніки - плаский, але квадратний))

І це чудо я теж згадав)))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61882.63
ETH 2581.51
USDT 1.00
SBD 2.56