• Al-Russiastan ☠️ Terrorist state | Essay contest by @andrea.boji

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

ВІТАННЯ!

Сьогодні я приймаю участь у конкурсі:
• "RUSSIA IS A TERRORIST STATE | ESSAY CONTEST" від @antorv.

⬇️ Деталі конкурсу тут ⬇️

https://steemit.com/hive-145157/@ukraine-steem/russia-is-a-terrorist-state-or-essay-contest-or-eng-ukr-or-rosiya-derzhava-terorist-or-konkurs-ese

Закликаю долучитися до цього важливого конкурсу всіх українців, а також наших іноземних друзів!
Приєднуйтеся до висвітлення правди про війну в Україні, та злочини Російської Федерації на території нашої країни.




russiastan_steemit_andreaboji_button 4433333.jpg

☠️ AL-RUSSIASTAN ☠️

Сподіваюсь моя прев'ю не налякала вас, але саме так я бачу нашого ворога. Ми маємо справу з черговим втіленням диявола на планеті Земля.

Раніше, коли звучали слова ТЕРОРИЗМ, або ТЕРОРИСТИ, всі ми уявляли бороданів з Аль-Каїди, ІДІЛ, або ж Талібану, які неодноразово наносили удари по США і грозилися створити ісламський халіфат, дорога до якого пролягала через священний для них джихад, вистелений трупами невинних людей, які стояли у них на шляху, і не важливо хто... жінки, діти, старші люди. Всіх знищували, катували, ґвалтували, принижували.

Заради своєї ілюзорної цілі можна піти абсолютно на все. Воно ж того варте, правда?...
Мабуть, так думав й ще один пуп землі, що замислив створити особистий халіфат за рахунок інших.
Організм по імені Володя почав втілювати в життя свої вологі, пострадянські фантазії, щедро змащуючи цю криваву, терористичну машину гігантськими об'ємами людської крові.

Наша війна - це найбільша війна в Європі з часів Другої Світової.
Це велике випробування... але в протистоянні добра і зла, світлі душі завжди одержують верх! Потрібен тільки час.

Я не можу розказати про всі злочини РФ в нашій країні, їх надто багато, тому сьогодні я трохи розкажу про свою Сумщину, про моє місто Суми, де я жив і живу з першого дня війни.

Logopit_1660548880638.png

• ВТОРГНЕННЯ •

Перші дні війни були найбільш напружені, треба було звикати до нової реальності.
Наша область була майже повністю окупована на піку ворожого наступу, але місто залишилось під нашим контролем, хоч і було в облозі. На територію міста все ж інколи вдавалося прорватися деяким супостатам, але вони не довго жили.

Завдяки нашим бійцям і вищим силам ми залишилися вільними. Хоча були значні ризики, що наше місто можуть просто зрівняти з землею... і я думав про це, але на щастя обійшлося.

Logopit_1660548880638.png

• ПЕРШІ ЖАХИ •

В кінці відео є жорсткі матеріали. Не дивіться, якщо маєте тонку психіку.

Перші вибухи я почув на 3-4 день війни, на околицях міста вже стояли росіяни.
Щоб ви розуміли, місто у нас маленьке, якщо стається вибух, то його чутно майже скрізь у місті.

Одне з перших авіабомбардувань сталося якраз в цей перший час. Вночі літак пролетів над містом і зкинув авіабомбу.
Вранці вже всі знали, що прилетіло по околиці міста, в приватний сектор. Загинули діти та їх батьки...

Logopit_1660548880638.png

• ЕВАКУАЦІЯ •

Через деякий час, коли домовилися про гуманітарний коридор для евакуації населення, багато хто з людей виїхали з міста. Люди боялися за життя своїх близьких та дітей.

У нас тоді десь більше половини під'їзду виїхало з Сум, здебільшого в західні області.

Були у нас й значні проблеми з товарами. До міста просто нічого не могло заїхати.
Досить напружені часи були...

Вже після блокади, місто почало оживати. На полицях магазинів з'явилося більше товару, і навіть ковбаса)... якої більше місяця ніхто не їв. Пам'ятаю, як всі на районі бігали і ділилися радістю, що змогли купити ковбаси, а інші дивилися на ту ковбасу і бігли до магазину, в надії, що і їм дістанеться)
Я тоді теж купив палку, це були неймовірні відчуття, неначе я виграв мільйон в лотерею!)..

Logopit_1660548880638.png

• ТЯЖКЕ ПОВІТРЯ •

Деякі з обстрілів міста несли за собою значні ризики для всіх...
Пожежа на відео - це результат артобстрілу міста. У нас тоді пів міста бачило небо світло-чорного кольору. Клуби диму піднялися на неймовірну висоту, я такого ще не бачив...

Не так далеко від нашого району є велике підприємство - СУМИХІМПРОМ. Після чергового артобстрілу, мені прийшло повідомлення про витік аміаку з підприємства, по якому влучили...
На щастя, знову відбулося диво і ми не склеїли ласти. Був дуже вдалий напрям вітру і всю ту гидоту віднесло подалі від міста, а ремонтники швидко ліквідували загрозу.

Logopit_1660548880638.png

• АРТЯГА •

Також були дуже сильні обстріли об'єктів інфраструктури пов'язаних з військовими. Дуже сильно били по Сумській військовій частині, а також по АртУчилищу, від якого залишилося те, що ви бачите на відео.
В тому ж районі росіяни значними силами намагалися прорватися в місто однієї дуже гучної ночі, але не щастить їм у нас в Сумах)... Нічого у них не вийшло.

Logopit_1660548880638.png

• ОХТИРКА •

Вже мабуть всі знають, що це за місто і що воно пережило...
У мене є гарний знайомий з цього міста. Ми іноді спілкувалися в Телеграмі, навіть в ті часи, під час обстрілів. Ділилися враженнями та надіями.
Він, як і інші мешканці цього міста пережив неймовірні події. Їх обстрілювали вакуумними бомбами.. він навіть навчився відрізняти по звуку саме цю зброю. Казав, що звучить вона страшно...
На щастя, він і його сім'я вижили, але мама і сестра трохи ментально постраждали...

Logopit_1660548880638.png

Доброта і щедрість наших людей просто вражає, навіть в найгірші часи ми всім ділилися один з одним і допомагали ЗСУ, я в тому числі. Хотілося б допомогти всім, але на жаль, я не маю таких великих можливостей, хоча і працюю над цим!)

Я не знаю скільки буде тривати війна, але я знаю, хто в ній одержить перемогу. Мені цього достатньо, а все інше можна пережити. Справа часу.
Маємо бути готові до всього, шлях у нас нелегкий, але він вартий того, щоб за нього боротися.

ВСІМ МИР✌️

steemit_logo_andreaboji_001.jpg

Sort:  
 2 years ago 

Як казав Арестович - у Сумах кожному зірка Героя. Тяжкувато було то да, та й зараз вже дістали сьогодні на Харків дев'ять ракет і в наш район знов велика частка. Салтівка теж потерпає, дістають рсзв. Дістало звісно, а те що країна терорист, так це так, які вже докази їх вже дівати нікуди. Кожен день перебирати спомини чи те що творили і творять ці створіння по звісткам смі. Падлюки

 2 years ago 

Так, Харкову зараз дуже нелегко... Чого вони вз'їлися на це місто, гниди!..
Тримайтеся всі! ✊ Ми з вами!
Харків для мене далеко не останнє місто, я часто бував у вас, навіть жив деякий час. Здається якраз на Салтівці, але точно не пам'ятаю. Вулиця Блюхера)

 2 years ago (edited)

Е така вулиця, пуляють ночами, грюкає голосно, нерви щекоче добре, особливо коли сполох ракети вилазе і в сторону міста починає прямувати, підльоті 45 сек, і х.. його знає куди

 2 years ago 

Тяжко і боляче читати. Дякую за участь. Нехай ворогам все зло вернеться сторицею.

 2 years ago 

Що було, те було. Переживемо. Дякую за важливий конкурс!
А Рашастан в один прекрасний день повернеться до свого істинного дому - печери!)

 2 years ago 

Немає слів😔

 2 years ago 

Так, інколи життя б'є лопатою по голові.. Але лопата не в курсі, що голови у нас твердіші за неї!)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67024.68
ETH 3312.25
USDT 1.00
SBD 2.74