• Топ-фільм 📺

in Ukraine on Steem11 hours ago

Logopit_1723530366689.jpg

Вітання 🖐️

За минулі сім днів я переглянув чимало фільмів, але, на жаль, половину з них я не зміг додивитися до кінця, бо просто заснув 😅 Прямо напасть якась... Треба поруч з собою ставити бідон з кавою)...

Так вийшло, що цього разу мені на очі потрапили одразу три фільми, що є екранізаціями за Кінгом. Я дуже давно їх не бачив і тому вирішив освіжити свої враження. Власне вони і стали кращими стрічками за тиждень.
Дуже сподобався «Доктор Сон» (2019), ну і нічого так зайшов «Відчай» (2006), а от про третій фільм я розкажу в цьому дописі. Сьогодні це культова «Крістіна» режисера Джона Карпентера.

Блін, мувік 1983 року! Таких дідусів у мене ще наче не було... не пам'ятаю 😅

Щось містичне є в Крістіні... вона навіть мене вибісила, бо я довгий час не міг зробити гарну основу для прев'ю. Не виходило і все! Навіть не знаю скільки часу я вбив, це було довго. Мабуть, не сподобався їй... спочатку 😀

Оригінальна назваChristine
Рік1983
Жанрмістика, хорор, драма, фантастика
У ролях⭐ Кіт Гордон ⭐ Джон Стоквелл ⭐ Александра Пол

1957 рік. З конвеєру автозаводу Plymouth в Детройті сходить нова партія автівок, серед яких виділяється лише одна - криваво червона 2-дверна красуня моделі Fury.
Містичні події пов'язані з машиною почали відбуватися ще під час її перебування на заводі. Один з робітників отримав серйозну травму через випадкове падіння капоту машини, а вже в салоні знаходять мертвим іншого співробітника, який сів покурити і по-свинськи натрусив попелу на сидіння.

В 1978 році молодий хлопчина знаходить Крістіну (так її назвав попередній власник) на задньому дворику старого будинку і одразу ж закохується в автівку. Звісно ж він її придбав, хоч вона й була у дуже занедбаному стані. Арні (так звуть нашого героя) арендує місце в гаражі на автозвалищі, де і проводить весь свій вільний час намагаючись довести Крістіну до ідеального стану.

Хлопцю вдається досягти бажаного і через якийсь час тачка засяє у повній красі... але тепер Арні не просто її власник, а слуга... від якого вона вимагає беззаперечного послуху. До того ж Крістіна виявляється дуже ревнивою...

В 2017 році Джон Карпентер мабуть скучив за "героїнею" своєї роботи і зняв ось цю музичну короткометражку за мотивами фільму, де також був у якості актора та композитора.
Прикольно 😀

Ще в 2021 році студії Sony Pictures Entertainment та Blumhouse Productions заговорили про сучасний ремейк фільму. Навіть режисера призначили. Але поки що цілковита тиша...

Останній раз я переглядав стрічку років десять тому... це було дуууже давно 😅 Вона бере глядача своєю неймовірною атмосферою...

Всім чудового дня, народ 🍀

Logopit_1709538439686.jpg

Sort:  
 10 hours ago 

Описав Крістіну наче дівчину 😅
Фільм не бачила, та в кліпі тачка красива.
Особливо сподобався значок.

IMG_5323.png

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60869.98
ETH 2713.11
USDT 1.00
SBD 2.45