• Конкурс "Вид з мого вікна" 🏬

in Ukraine on Steemlast year

Logopit_1691049723919.jpg

Привіт всім ️️🖐️

Щось я якось дуже давно не приймав участі у конкурсах, а тут якраз з'явився наш улюблений "Вид з вікна" від @strecoza 😏 Тож недовго думаючи я увімкнув камеру і пішов на фотополювання до вікна :)

Якщо вам це також цікаво (а вам це цікаво!) Тоді переходьте за посиланням Сюди і показуйте свої види світу 😏




У першій половині дня у нас якраз чудова погода і це гарний привід аби щось сфоткати. Тим паче літа залишилося не так вже й багато, зовсім скоро настане осінь і вся зелень щезне. Хоча я люблю той період, хоч він і недовгий, коли листя жовтіє і вкриває всю поверхню землі. Виглядає це завжди супер! З'являється якийсь особливий настрій)
Ну а поки ще трохи порадіємо літу та зелені) В нас у дворі її якраз дуже багато, і з кожним роком стає все більше. Такі собі джунглі :)

IMG_20230803_103507.jpg

IMG_20230803_103448.jpg

Я сказав про чудову погоду в першій половині дня не просто так, бо вже більше тижня нас атакують дикі грози зі зливами. І все починається дуже швидко та неочікувано. Сонце швидко зникає і на заміну йому приходять чорнючі хмари, вітер та дощ. А таких гроз як зараз я дуже давно не чув та не бачив. На вулиці стає неймовірно гучно, і грім йде один за одним у дуже інтенсивному темпі. А води скільки .. але й зникає вона так само швидко :)
Все ж у всьому є плюси, принаймні не так жарко.

IMG_20230803_103601.jpg

Ну що ж, буду завершувати свою природньо-кліматичну розповідь. Справ і планів на сьогодні ще багато, тож побіг я працювати ;)

Гарного всім дня, народ ✨

Logopit_1673453821739~2.png

Sort:  
 11 months ago 

все з часом так змінюється з твого вікна, то пусто, то все салатове, то тепер все насичено зелене. Прикольно подивитись з твого вікна на вулицю))

 11 months ago 

Дякую 😁

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67083.87
ETH 3502.60
USDT 1.00
SBD 3.13