Шопінг-гра | The Shopping Game: Догляд за обличчям /Facial care

in Ukraine on Steem23 days ago

Привіт усім!
За рік ведення блогу із регулярними зникненнями та поверненнями. На самому початку свого шляху в Steem я брала участь у конкурсі, і то була єдина спроба. Учора, забираючи посилку з пошти, зловила себе на думці, що покупок у мене дуже багато, то чому б не брати участь в ініціативі? Тому, одразу ж пишу допис на цю тему)
І сьогодні буде огляд моїх покупочок косметики по догляду за обличчям. Знаєте той момент, коли все починає закінчуватися одночасно, і потрібно витратити гроші на все одночасно? От у мене таке постійно. І хочеш-не хочеш, а доводиться купляти. Доглядова косметика для обличчя дуже важлива складова мого повсякденного життя, так я маю проблемну шкіру і за нею потрібно постійно слідкувати.

image.png

image.png

Замовляю я завжди на одному сайті корейської косметики - BeautySmart. Це перевірений магазин, де завжди оригінальна продукція із адекватними цінами. Плюс, у мене там є знижка 5% на все як постійному клієнту. Мало, але як є.
Назамовляла я на 1962 грн. (48,2 usd) Тож, давайте дивитись.

image.png

І перший продукт - крем (у даному випадку лосйон) для зволоження обличчя. Це найдорожчий продукт у моєму списку, адже коштував він 850 грн (20,8 usd). Я давно хотіла спробувати бренд Needly, адже чула про нього багато позитивних відгуків. Ціна на продукти виробника трішки кусається, але якщо зважати на склад і хорошу репутацію косметики, то цілком виправдано, сподіваюсь.

image.png

image.png
Наступний "лот" - це тонер для обличчя. Я звикла користуватися тонерами, і мені без них якось тяжко, тому тут вирішила спробувати теж відомий The round Lab, у якого дуже чистий склад і демократична ціна (395 грн за 100 мл. - 9.7 usd)

image.png

image.png
Далі відлущення шкіри - ензимна пудра. Я не користуюся пілінгами та масками, адже вони дуже пересушують мою шкіру, а от ензимна пудра є найкращим варіантом аби позбутися надлишків себуму. Коштувала вона теж 395 грн (9,7 usd).

image.png

image.png
І останнє на сьогодні - це вже декоративна косметика. Пудра в мене закінчилась неочікувано, і я вирішила спробувати продукт від корейського бренду Rom&and. До цього брала їх тінти для губ і вони були доволі хороші, тому вирішила спробувати. Ще не тестила, але виглядає доволі мило. Обійшлась вона мені в 425 грн (10,5 usd)

image.png

image.png
І це всі мої замовлення. На останок мені ще поклали 2 пробнички на подарунок.

image.png
Що ж, буду пробувати, сподіваюся, що все підійде. Такі от покупки вийшли. Буду рада коментарям і до нових зустрічей!

Hello, everyone!
Here's to a year of blogging with regular disappearances and returns. At the very beginning of my journey with Steem, I took part in a contest, and that was my only attempt. Yesterday, when I was picking up the parcel from the post office, I caught myself thinking that I have a lot of purchases, so why not take part in the initiative? So, I am immediately writing a post on this topic)
And today I will review my purchases of face care products. You know that moment when everything starts to run out at the same time and you need to spend money on everything at the same time? This happens to me all the time. And like it or not, you have to buy it. Facial care products are a very important part of my everyday life, as I have problem skin and need to take care of it all the time.
I always order from one Korean cosmetics website - BeautySmart. It's a trusted store that always has original products at reasonable prices. Plus, I get a 5% discount on everything there as a regular customer. It's not much, but it is what it is.
I ordered for 1962 UAH (48.2 USD), so let's see.
And the first product is a cream (in this case, a lotion) to moisturise the face. This is the most expensive product on my list, as it cost 850 UAH (20.8 USD). I've been wanting to try the Needly brand for a long time, because I've heard a lot of positive reviews about it. The price of the manufacturer's products bites a bit, but considering the composition and good reputation of the cosmetics, I hope it is quite justified.
The next step in exfoliating the skin is enzyme powder. I don't use peels and masks because they dry out my skin too much, but enzyme powder is the best option to get rid of excess sebum. It also cost 395 UAH (9.7 USD).
The next ‘lot’ is a face toner. I'm used to using toners, and I feel somehow hard without them, so I decided to try the well-known The round Lab, which has a very clean composition and a reasonable price (395 UAH for 100 ml. - 9.7 USD)
And the last thing for today is decorative cosmetics. I ran out of powder unexpectedly, so I decided to try a product from the Korean brand Rom&and. Before that, I used their lip tints and they were quite good, so I decided to give it a try. I haven't tested it yet, but it looks quite nice. It cost me 425 UAH (10.5 USD)
Well, I'll try it, and I hope it will work. That's how the shopping went. I'd love to hear from you and see you soon!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64076.80
ETH 3516.36
USDT 1.00
SBD 2.64