Поминальні дні

in Ukraine on Steemlast month

Привіт-привіт!
Вихідні видалися досить активними, тому я зникла не просто з радарів стіму, а й мобільного зв'язку. Традиційно, вихідні після Паски вважаються поминальними, а тому всі їдуть у рідні краї щоб провідати померлих родичів.
Запланувавши поїздку ще два тижні тому, я з радістю поїхала в гості до бабусі з дідусем, щоб побути у них, а також сходити на кладовище до спочивших рідних.
Через брак часу та інколи робочі вихідні, я не можу часто їздити в гості до бабусі і дідуся, а тому останній раз була в них аж 3 місяці тому. Звичайно, що і я, і вони дуже скучили і хотіли скоріше побачитись. Паралельно з тим, завжди коли я приїжджаю у село, стараюся ходити на кладовище, аби віднести панахиду по своїх померлих. У нас в сім'ї, зокрема по маминій лінії, прийнято і важливо пам'ятати та поважати членів родини, що померли, доглядаючи за могилами та періодично приносячи туди цукерки. Я з дитинства звикла до цієї традиції, і для мене вона правильна та важлива, адже так ми не забуваємо своє коріння, не забуваємо ким ми є насправді.
Що цікаво, така традиція поширена не всюди. Зі сторони тата родичі не дуже переймаються тим, щоб регулярно відвідувати могили рідних та носити їм панахиди. Це пов'язано із збереженням традицій у культурних регіонах країни. У менших селах із покоління в покоління плекалися ці традиції, вірування та обряди і частину з них ми можемо спостерігати і зараз. А у більших містечках та великих містах під впливом, банально, зміни світогляду, інтеграції, так і під впливом винищення української культури росіянами, ці традиції збереглися лише в історії, а не на практиці. Тому, маємо, що маємо.
Але мені пощастило, адже я маю досвід споглядати як може бути з обох сторін, і робити висновки.
А які у вашому регіоні звичаї та традиції на поминальні дні? Буду рада коментарям, адже обожнюю читати на цю тематику!

image.png
Складно підібрати фото під дану тематику, тому нехай буде ця0

Sort:  
 last month 

Гарне фото і складна тема, яку краще обійти стороною...
В моєму регіоні поминальні в одному роду починаються на "тройцю", в іншому через 2 тижні після Паски. Думаю, це все через священослжителів, які зробили такий ось графік. Одночасно на усіх кладовищах бути важко 😅

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53