"Нове дихання"/"New Breath"

in Ukraine on Steem5 months ago

Привітик!
Останній мій пост був про початок сесії, і після того я знову зникла. Що ж, цей страшний період року для всіх студентів позаду, а тому на відносно невеликий період я маю трохи більше вільного часу (написала я, сидячи на роботі в суботу). І чи то відчуття закритих предметів і свобода від академічних тисків так на мене вплинула, чи то світловий день побільшав і організм передчуває весну, але я почуваю себе живішою і маю достатньо сил, що хотіти щось робити. Соу, новий навчальний рік починаю із нових проєктів та запланованих активностей.
Помітила за собою, що дуже рідко стала вибиратися кудись погуляти з подругами і в якісь цікаві місця. Типу, коли приходять вихідні, то я або ж на роботі, або вдома, або проводжу час із своїм хлопцем. Зазвичай, все обмежується походом у кіно або кафешку. Я, звісно, не жаліюся, адже мені подобається проводити свій вільний час подібним чином, однак, хочеться більше вражень і культурного просвітлення. Тому, до мого списку справ на 2024 рік додалося і відвідування різних місць та подій: театрів, виставок, галерей, концертів, опери тощо. Ну бо треба не забувати про такі речі, адже вони формують нашу культурну інтеграцію в сучасну культуру. Я як культуролог це розумію, але усвідомила лише зараз.

image.png

До речі, про культурний розвиток: я не пам'ятаю чи говорила, але цьогоріч я хотіла би прочитати 24 книги. Знаю, це банально, але чому б і ні? Я дуже люблю читати, але прокрастинація - тяжка штука, із якою необхідно боротися. Мене ще дуже надихають мої колеги по роботі, і безпосередньо ректор, який постійно читає та купує книги. Коли бачиш, що шеф і проректори проводять свій вільний час за книгою - це надихає. Я вже почала читати першу у цьому році книгу під назвою "Сім чоловіків Евелін Г'юго". Вона доволі популярна і розповідає про життя вигаданої ікони Голлівуду 20 століття. Я вже прочитала десь 80 сторінок, і ця історія мені до душі, тому думаю, що далі піде теж легко. До того ж, вона має надзвичайно гарне оформлення, яке не може не зачаровувати!

image.png

image.png

image.png

Тож, таким чином потихеньку живу і стараюся отримувати кайф від рутини! До нових зустрічей)

Hi there!
My last post was about the beginning of the session, and after that I disappeared again. Well, this terrible period of the year for all students is over, and therefore I have a little more free time for a relatively short period (I wrote this while sitting at work on Saturday). And whether it's the feeling of closed subjects and freedom from academic pressures that has affected me so much, or whether the daylight hours have increased and my body is anticipating spring, I feel more alive and have enough energy to want to do something. I'm starting the new school year with new projects and planned activities.
I've noticed that I rarely go out with my friends and visit interesting places. Like, when the weekend comes, I'm either at work, at home, or spending time with my boyfriend. Usually, everything is limited to going to the cinema or a cafe. Of course, I'm not complaining, because I like spending my free time in this way, but I want more impressions and cultural enlightenment. Therefore, my to-do list for 2024 includes visiting various places and events: theatres, exhibitions, galleries, concerts, opera, etc. We should not forget about such things, because they shape our cultural integration into modern culture. I understand this as a cultural critic, but I have only realised it now.

Speaking of cultural development, I don't remember if I said it, but this year I would like to read 24 books. I know it's trite, but why not? I love to read, but procrastination is a hard thing to fight. I am also greatly inspired by my colleagues at work, and by the rector himself, who constantly reads and buys books. When you see that the boss and vice-rectors spend their free time reading books, it is inspiring. I have already started reading the first book of this year, Seven Husbands by Evelyn Hugo. It is quite popular and tells the story of the life of a fictional Hollywood icon of the 20th century. I've already read about 80 pages, and I like this story, so I think it will be easy to continue. In addition, it has an extremely beautiful design that cannot but fascinate!
So, in this way, I slowly live and try to get high from the routine! See you soon)

Sort:  
 5 months ago 

Logopit_1673449593323.png

Дякую!

 5 months ago 

Беріть участь в конкурсі цитат )

Залюбки! Дякую)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53