Мої плани на найближчий рік/My plans for the coming year

in Ukraine on Steem5 months ago

Привіт усім!
У нас в університеті почався період екзекуції для всіх студентів, іншими словами - сесія👹
Я цього семестру вирішила приміряти на себе роль двіїшниці, адже не відвідувала пари і не здавала нічого вчасно. Однак це не через те, що мені ліньки, а через банальну відсутність часу. Проте зараз, я стараюся не зловживати своєю посадою і закривати предмети самостійно. Так що найближчі 2 тижні я буду працювати в режимі хардкору.

Та незважаючи на все, у мене позитивний настрій, новий календарний рік я завжди сприймаю як період оновлення: будую плани та аналізую минулі досягнення. Це мотивує мене бути активною і працювати за для власного розвитку та щастя.
Тож, хоч від початку року минуло вже два тижні, я все ж прописала головні цілі, яких хочу досягти у найближчі 12 місяців.
І перше, що я хочу зробити - це поновити свої заняття спортом. До липня 2023 я на постійній основі займалася у залі і надзвичайно сильно любила цю справу. Однак, переїхавши, на це у мене не вистачає ані сил, ані часу. Проте, мені важко жити без регулярних фізичних навантажень, тому це одна з головних цілей в цьому році.
Другий пункт - це отримати водійські права. Я давно думала над цією можливістю, адже хочу вміти власноруч водити машину. Та і кожного ранку в метро повертаюся до думки, що своя машина, все ж таки, краще. Тим паче, у мене є на чому їздити, і це трохи дивно, що я не використовую дану можливість.
3 - покращити свої знання англійської мови. В ідеалі було б займатися англійською мовою із репетитором, хоча б рази два на тиждень, але повертаємось до часового аспекту: треба десь викроїти години на заняття, а де - я без поняття.
І останнє в цьому списку - більше читати і налагодити своє навчання. Я хочу знову читати багато книг і успішно займатися науковою діяльністю. Я готова працювати і надолужувати те, що прогавила за ці 3 місяці.

Звісно, це не весь мій список того, що я хочу досягти у цьому році, адже якісь особисті для мене речі я не дуже люблю виносити на загал.

Такі от плани вийшли. Сподіваюсь, що мені вдасться впоратися із ними. Всім дякую та до наступних зустрічей!

image.png

Hello, everyone!
At our university, the period of examinations for all students has begun, in other words, the session👹.
This semester, I decided to try on the role of a double-cheater, because I did not attend classes and did not pass anything on time. However, this is not because I am lazy, but because of a banal lack of time. However, now I am trying not to abuse my position and close subjects on my own. So for the next 2 weeks I will be working in hardcore mode.

But despite everything, I have a positive attitude, I always perceive the new calendar year as a period of renewal: I make plans and analyse past achievements. This motivates me to be active and work for my own development and happiness.
So, even though two weeks have passed since the beginning of the year, I still wrote down the main goals I want to achieve in the next 12 months.
And the first thing I want to do is to resume my sports activities. Until July 2023, I worked out in the gym on a regular basis and loved it so much. However, since moving, I have neither the energy nor the time to do so. Nevertheless, it's hard for me to live without regular physical activity, so this is one of my main goals this year.
The second point is to get a driving licence. I have been thinking about this possibility for a long time, because I want to be able to drive a car myself. And every morning in the metro I come back to the idea that my own car is still better. Moreover, I have something to drive, and it's a bit strange that I don't use this opportunity.

3 - to improve my English language skills. Ideally, I would like to study English with a tutor at least twice a week, but we're back to the time aspect: I need to find hours for classes somewhere, and I have no idea where.
And the last thing on this list is to read more and improve my studies. I want to read a lot of books again and be successful in my research. I'm ready to work and catch up on what I've missed in these 3 months.

Of course, this is not my entire list of what I want to achieve this year, because I don't really like to make some personal things public.

These are my plans. I hope that I will be able to cope with them. Thank you all and see you soon!

Sort:  
 5 months ago 

5GeQYkdkTVXgMLtSnYLjCeB13ponnb67yW62AEoEPpD5LQYSckezE7dmY55mFQ5d3QGsDZ93hVQDXYsmcPaMREePgqwzBYJ5G8MSwK6M6wWvUcTL4qPh9DbUeM1tqSBXfByrKew86QiPB1RBLeKobV11JT7i1R1QdzFz3xatec3HUeRGXA615Q1U1fcjQJEZAq4v8nRtMBqaQtZsmG7hfP.png

 5 months ago 

І в мене в цьому році аж 2 сесії

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64278.56
ETH 3504.01
USDT 1.00
SBD 2.54